A Dél-100 Kft. megnyitotta 39. plusmarket üzletet Tiszaföldváron
Az újonnan nyitott üzlettel együtt, a jövőre 10 éves plusmarket immár 33 településen 39 üzletben várja vásárlóit. A drogéria-diszkont lánc több, mint 10.000 féle terméket kínál boltjaiban, az új egységgel kiegészülve összesen csaknem 8000 m2 eladótéren.

Megnyílt a 39. plusmarket
A plusmarket tartósan alacsony fogyasztói árakat, széles választékot, több, mint 10.000 árucikket, széles és mély vegyiáru szortimentet kínál a háztartási papíráru, alapvető és reform élelmiszer, valamint a háztartási iparcikkek mellett, legtöbb üzletében 200 m² feletti bolti eladótéren.
Az egyes kategóriák széles választékában helyet kapnak a minőségi tömegtermékek csakúgy, mint a csúcstermékek.
A drogéria-diszkont lánc kereskedelmi egységei mára már 39 üzletben várják a vásárlókat, kiemelt hangsúly helyezve a vásárlók magas színvonalú kiszolgálására. A 33 településen elhelyezkedő üzletek csaknem 8.000 m2-en kínálnak termékeket az oda betérőknek.
„A plusmarket 12 termékkategóriában kínál terméket vásárlóinak. Fontosnak tartjuk, hogy boltjainkban mindenki megtalálja az igényeinek megfelelő választékot, legyen szó akár hétköznapi árucikkekről, akár nagy márkák termékeiről. Kínálatunkat vevőink igényeihez igazítjuk, így megkönnyítve számukra a bevásárlást.”
– mondta el Dobi István a plusmarket franchise üzletlánc többségi tulajdonosa az üzlet megnyitóján.
„Célunk, hogy nem csak kínálatunkkal, de magas színvonalú szolgáltatásainkkal is segítsük vásárlóink mindennapjait.”
Az üzlet vásárlóit különleges akciókkal is várják a nyitási héten.
Kapcsolódó cikkeink
Dél-100: díjakkal elismert fejlődés
Nem volt könnyű a 2024-es gazdasági év, 2025-ben sem látszik…
Tovább olvasom >Eseménydús és eredményes évet zárt a Dél-100
2023 jelentős, eseménydús év volt mind a Dél-100 Kft., mind…
Tovább olvasom >StarStore – Év Kereskedője 2023: Átadtuk a díjakat
A Trade magazin idén már 9. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >