A Deichmann jelentősen növelte magyarországi forgalmát
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. 16,5 százalékkal növelte múlt évi forgalmát, 2012-ben 27,96 milliárd forint bevételt ért el, ami 4 milliárd forinttal több a 2011-esnél – közölte a társaság szerdán.
Az MTI-hez eljuttatott közleményük szerint a magyar piacon 2001 óta jelen lévő cég továbbra is piacvezető ebben a szegmensben Magyarországon, és ezt a pozícióját 2006 óta tartja.
Czeczeli Tamás, a Deichmann Magyarország ügyvezetője a közleményben hangsúlyozza, hogy elégedettek az eredményükkel, hiszen az eladott cipők számát is növelni tudták tavaly 4,05 millió párra korábbi 3,6 millió párról.
A cég tájékoztatása szerint 2012 végén a Deichmannn Cipőkereskedelmi Kft. 684 munkatársat foglalkoztatott, 85 emberrel többet, mint 2011-ben, továbbá a múlt év végén 90 üzletet működtettek Magyarországon az előző esztendő 82 üzletével szemben.
A vállalat 2013-ban folytatni szeretné a terjeszkedést Magyarországon, a tervekben kilenc további üzlet nyitása szerepel – közölte cég.
A cipőkereskedelmi vállalat közleményében hangsúlyozza: a cégfilozófiában fontos szerepe van a társadalmi felelősségvállalásnak, például 4 éve támogatják a Baktalórántházán és környékén gyermekotthonban, nevelőszülőknél élő 320 gyereket, tavaly a gyermekotthonok számára számítógépeket vásároltak. Ezen kívül az üzletekben rendszeresen gyűjtenek ajándékokat a gyerekeknek.
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. a németországi esseni székhelyű Deichmann csoport tagja, amely az idén ünnepli 100. születésnapját.
A vállalatcsoport 21 európai országban és az Egyesült Államokban van jelen. A vállalat csoportszintű forgalma 4,5 milliárd euró, ami az árfolyamhatásokat is figyelembe véve 7,4 százalékos emelkedést jelentett 2011-hez képest. A csoportnak 2012-ben 3325 üzlete működött, és 165 millió pár cipőt adott el.
A mintegy 33 700 dolgozóval a vállalat 2012 végén 1200 munkavállalóval többet foglalkoztatott, mint 2011-ben
Az idén a cégcsoport rekordösszeget, 231 millió eurót fordít üzlethálózatának kiépítésére, az infrastruktúra fejlesztésébe. Németországban és Hollandiában a vállalat két új disztribúciós központot épít. Tavasszal a vállalat megnyitja első üzleteit Bosznia-Hercegovinában is, így a Deischmann a teljes délkelet-európai térségben jelen lesz. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >