A Deichmann jelentősen növelte magyarországi forgalmát
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. 16,5 százalékkal növelte múlt évi forgalmát, 2012-ben 27,96 milliárd forint bevételt ért el, ami 4 milliárd forinttal több a 2011-esnél – közölte a társaság szerdán.
Az MTI-hez eljuttatott közleményük szerint a magyar piacon 2001 óta jelen lévő cég továbbra is piacvezető ebben a szegmensben Magyarországon, és ezt a pozícióját 2006 óta tartja.
Czeczeli Tamás, a Deichmann Magyarország ügyvezetője a közleményben hangsúlyozza, hogy elégedettek az eredményükkel, hiszen az eladott cipők számát is növelni tudták tavaly 4,05 millió párra korábbi 3,6 millió párról.
A cég tájékoztatása szerint 2012 végén a Deichmannn Cipőkereskedelmi Kft. 684 munkatársat foglalkoztatott, 85 emberrel többet, mint 2011-ben, továbbá a múlt év végén 90 üzletet működtettek Magyarországon az előző esztendő 82 üzletével szemben.
A vállalat 2013-ban folytatni szeretné a terjeszkedést Magyarországon, a tervekben kilenc további üzlet nyitása szerepel – közölte cég.
A cipőkereskedelmi vállalat közleményében hangsúlyozza: a cégfilozófiában fontos szerepe van a társadalmi felelősségvállalásnak, például 4 éve támogatják a Baktalórántházán és környékén gyermekotthonban, nevelőszülőknél élő 320 gyereket, tavaly a gyermekotthonok számára számítógépeket vásároltak. Ezen kívül az üzletekben rendszeresen gyűjtenek ajándékokat a gyerekeknek.
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. a németországi esseni székhelyű Deichmann csoport tagja, amely az idén ünnepli 100. születésnapját.
A vállalatcsoport 21 európai országban és az Egyesült Államokban van jelen. A vállalat csoportszintű forgalma 4,5 milliárd euró, ami az árfolyamhatásokat is figyelembe véve 7,4 százalékos emelkedést jelentett 2011-hez képest. A csoportnak 2012-ben 3325 üzlete működött, és 165 millió pár cipőt adott el.
A mintegy 33 700 dolgozóval a vállalat 2012 végén 1200 munkavállalóval többet foglalkoztatott, mint 2011-ben
Az idén a cégcsoport rekordösszeget, 231 millió eurót fordít üzlethálózatának kiépítésére, az infrastruktúra fejlesztésébe. Németországban és Hollandiában a vállalat két új disztribúciós központot épít. Tavasszal a vállalat megnyitja első üzleteit Bosznia-Hercegovinában is, így a Deischmann a teljes délkelet-európai térségben jelen lesz. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >