Szeszes itallal keresett szép összeget a Deadpool sztárja
Újabb hollywoodi sztár, Ryan Reynolds tett szert jelentős haszonra egy ügyes befektetéssel a szeszes italok népszerűségét kihasználva – írja az origo. Egyébként is napjaink legjobban fizetett filmszínészei közé tartozik, most pedig hatalmas összeget kasszírozhat az Aviation American gin eladásából.
Egy 610 millió dolláros tranzakció keretében másik három márkával – az Astral Tequilával, a Sombra Mezcallal és a TYKU Sake-kel – együtt a színész értékesítette a szeszesitalpiac vezető cégének, a Diageónak az Aviation American gint gyártó vállalatban birtokolt tulajdonrészét.
Vele együtt a többi részvényes is megválik érdekeltségétől – emeli ki az adásvétel kapcsán a bbc.com.
Ezzel Reynolds olyan sztárok nyomába lépett, mint George Clooney vagy David Beckham, akik már szintén lebonyolítottak hasonló üzleteket a szeszipari óriásvállalattal.
Mindazonáltal nem szűnik meg minden kapcsolata a márkával, ugyanis tíz éven keresztül továbbra is a reklámarca lesz. Reynolds, aki napjainkban a világ legjobban kereső színészei közé tartozik, 2018-ban lett az Aviation American gint gyártó cég részvényese.
A Diageo első embere, Ivan Menezes úgy értékelte a tranzakciót, hogy az pontosan beleillik azon stratégiájukba, amely nagy növekedési potenciállal rendelkező brandek megszerzésére irányul.
Az Aviation American jelenleg a szuperprémium ginek kategóriájában a második legnagyobb piaci szereplő az Egyesült Államokban, egyúttal az egyik leggyorsabban növekvő márka. Egy palackért 27 dollárt is elkérnek.
A Diageo történetében már nem ez az első alkalom, hogy egy nagynevű sztárral működnek együtt. 2017-ben például 700 millió dollárért megvásárolták George Clooney-tól a Casamigos tequila márkát. De még ezt megelőzően, üzleti kapcsolatba léptek a rapperrel, P Diddyvel, előbb szintén egy tequila, majd később egy vodka piacra juttatásában is. A futballista David Beckhammel pedig együttműködnek az általa birtokolt Haig Club whisky marketingjében. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >Magyarországra is megérkezett a MONKEY 47 Distiller’s Cut 2024 ultraprémium gin
A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodta meg…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >