Szeszes itallal keresett szép összeget a Deadpool sztárja
Újabb hollywoodi sztár, Ryan Reynolds tett szert jelentős haszonra egy ügyes befektetéssel a szeszes italok népszerűségét kihasználva – írja az origo. Egyébként is napjaink legjobban fizetett filmszínészei közé tartozik, most pedig hatalmas összeget kasszírozhat az Aviation American gin eladásából.
Egy 610 millió dolláros tranzakció keretében másik három márkával – az Astral Tequilával, a Sombra Mezcallal és a TYKU Sake-kel – együtt a színész értékesítette a szeszesitalpiac vezető cégének, a Diageónak az Aviation American gint gyártó vállalatban birtokolt tulajdonrészét.
Vele együtt a többi részvényes is megválik érdekeltségétől – emeli ki az adásvétel kapcsán a bbc.com.
Ezzel Reynolds olyan sztárok nyomába lépett, mint George Clooney vagy David Beckham, akik már szintén lebonyolítottak hasonló üzleteket a szeszipari óriásvállalattal.
Mindazonáltal nem szűnik meg minden kapcsolata a márkával, ugyanis tíz éven keresztül továbbra is a reklámarca lesz. Reynolds, aki napjainkban a világ legjobban kereső színészei közé tartozik, 2018-ban lett az Aviation American gint gyártó cég részvényese.
A Diageo első embere, Ivan Menezes úgy értékelte a tranzakciót, hogy az pontosan beleillik azon stratégiájukba, amely nagy növekedési potenciállal rendelkező brandek megszerzésére irányul.
Az Aviation American jelenleg a szuperprémium ginek kategóriájában a második legnagyobb piaci szereplő az Egyesült Államokban, egyúttal az egyik leggyorsabban növekvő márka. Egy palackért 27 dollárt is elkérnek.
A Diageo történetében már nem ez az első alkalom, hogy egy nagynevű sztárral működnek együtt. 2017-ben például 700 millió dollárért megvásárolták George Clooney-tól a Casamigos tequila márkát. De még ezt megelőzően, üzleti kapcsolatba léptek a rapperrel, P Diddyvel, előbb szintén egy tequila, majd később egy vodka piacra juttatásában is. A futballista David Beckhammel pedig együttműködnek az általa birtokolt Haig Club whisky marketingjében. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új piacokon is kapható lesz a Johnnie Walker Black Ruby whisky
A tavalyi tesztidőszak után globálisan is bevezeti a Johnnie Walker…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >