A Danone-nál az Alpro: Növényi alapú termékekkel bővül a cég termékkínálata
Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemzetközi márkája. A hazai piacon növényi italok mellett gyümölcsös termékek, desszertek, illetve főzőkrémek találhatók a kínálatban.
Az Alpro 1980-as alapítása óta a növényi alapú táplálkozás egyik legjelentősebb európai úttörője. A márka termékeit szójából, mandulából, mogyoróból, kesudióból, kókuszból, rizsből, zabból és ezek keverékéből készítik. Az Alpro missziója, hogy változtasson a fogyasztók táplálkozásán, és hogy ízletes, növényi alapú élelmiszerek gyártásával a növényi alapú étkezést mindenki számára jó választássá tegye.
Az Alpro termékek 2017 áprilisában kerültek a Danone Csoporthoz, amikor a cég felvásárolta az amerikai WhiteWave-et, az Alpro anyavállalatát. A Danone célja, hogy az új termékkörök révén még szélesebb választékot kínáljon a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozás területén, új fogyasztókat is megszólítva ezzel.
A növényi alapú termékek és a tejtermékek két egymást kiegészítő élelmiszerkategóriát képviselnek, és sok fogyasztó mindkét terméktípust a kosarába teszi. Manapság az életmód változásával a vásárlók is mindinkább a táplálóbb, természetesebb és fenntarthatóbb termékek felé fordulnak. Nő az úgynevezett flexitáriánus diétát követők száma is, akik változatos forrásokból szeretnék fehérjeszükségleteiket kielégíteni, ezért a növényi alapú termékekre az állati fehérjék – tejtermékek, húsok – kiegészítőjeként tekintenek.
„A növényi alapú táplálkozás egyre népszerűbb a hazai fogyasztók körében is, ezek a termékek már rég nem csak a kizárólag állati alapanyagoktól mentesen étkezők, illetve a tejtermékekre érzékeny fogyasztók választása”– mondta el Buzási Dániel, a Danone Magyarország országos vezetője. „Ez a trend összhangban áll vállalatunk 2017-ben megfogalmazott ’Egy életünk van és egy bolygónk’ elnevezésű küldetésével, mely abból a meggyőződésünkből indul ki, hogy az ételeink megváltoztathatják a világot. Minden alkalommal, mikor kiválasztjuk az élelmiszert, amit el kívánunk fogyasztani, egyúttal letesszük a voksunkat amellett is, hogy milyen világban akarunk élni.
A táplálkozásnak ez a forradalmi változása a Danone-t és az Alprót is összeköti, hiszen az Alpro márkával fémjelzett termékek is azok közé tartoznak, melyek a kiegyensúlyozott táplálkozás részeként mind a saját egészségünk, mind a Földünk számára jó választást kínálnak.”
A Danone és az Alpro olyan egyedi kutatási és termékfejlesztési tudást egyesít, mely révén a vállalat fenntarthatóbb opciókat tud kínálni fogyasztóinak valamennyi termékkategóriájában.
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >