A Danone-nál az Alpro: Növényi alapú termékekkel bővül a cég termékkínálata
Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket. Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemzetközi márkája. A hazai piacon növényi italok mellett gyümölcsös termékek, desszertek, illetve főzőkrémek találhatók a kínálatban.
Az Alpro 1980-as alapítása óta a növényi alapú táplálkozás egyik legjelentősebb európai úttörője. A márka termékeit szójából, mandulából, mogyoróból, kesudióból, kókuszból, rizsből, zabból és ezek keverékéből készítik. Az Alpro missziója, hogy változtasson a fogyasztók táplálkozásán, és hogy ízletes, növényi alapú élelmiszerek gyártásával a növényi alapú étkezést mindenki számára jó választássá tegye.
Az Alpro termékek 2017 áprilisában kerültek a Danone Csoporthoz, amikor a cég felvásárolta az amerikai WhiteWave-et, az Alpro anyavállalatát. A Danone célja, hogy az új termékkörök révén még szélesebb választékot kínáljon a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozás területén, új fogyasztókat is megszólítva ezzel.
A növényi alapú termékek és a tejtermékek két egymást kiegészítő élelmiszerkategóriát képviselnek, és sok fogyasztó mindkét terméktípust a kosarába teszi. Manapság az életmód változásával a vásárlók is mindinkább a táplálóbb, természetesebb és fenntarthatóbb termékek felé fordulnak. Nő az úgynevezett flexitáriánus diétát követők száma is, akik változatos forrásokból szeretnék fehérjeszükségleteiket kielégíteni, ezért a növényi alapú termékekre az állati fehérjék – tejtermékek, húsok – kiegészítőjeként tekintenek.
„A növényi alapú táplálkozás egyre népszerűbb a hazai fogyasztók körében is, ezek a termékek már rég nem csak a kizárólag állati alapanyagoktól mentesen étkezők, illetve a tejtermékekre érzékeny fogyasztók választása”– mondta el Buzási Dániel, a Danone Magyarország országos vezetője. „Ez a trend összhangban áll vállalatunk 2017-ben megfogalmazott ’Egy életünk van és egy bolygónk’ elnevezésű küldetésével, mely abból a meggyőződésünkből indul ki, hogy az ételeink megváltoztathatják a világot. Minden alkalommal, mikor kiválasztjuk az élelmiszert, amit el kívánunk fogyasztani, egyúttal letesszük a voksunkat amellett is, hogy milyen világban akarunk élni.
A táplálkozásnak ez a forradalmi változása a Danone-t és az Alprót is összeköti, hiszen az Alpro márkával fémjelzett termékek is azok közé tartoznak, melyek a kiegyensúlyozott táplálkozás részeként mind a saját egészségünk, mind a Földünk számára jó választást kínálnak.”
A Danone és az Alpro olyan egyedi kutatási és termékfejlesztési tudást egyesít, mely révén a vállalat fenntarthatóbb opciókat tud kínálni fogyasztóinak valamennyi termékkategóriájában.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Új stratégiát hirdetett és a tudományosan megalapozott egészségügyi küldetésre koncentrál a Danone vezérigazgatója
Fordulóponthoz érkezett az élelmiszeripar, ezért a Danone SA a 2025-28-as…
Tovább olvasom >Partnerekkel növelné a precíziós fermentáció alkalmazásának mértékét a francia Danone
Az Activia márka tulajdonosa azt reméli, hogy a most bejelentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >