A Danone Magyarország megszerezte a világ egyik legjelentősebb társadalmi-fenntarthatósági minősítését
A Danone kelet-közép-európai régiójának valamennyi országa, azaz a magyar mellett a cég romániai, bulgáriai, csehországi és szlovákiai üzleti egységei is elnyerték a B Corp™ minősítést.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Ez a minősítés a vállalat irányítását, etikus működését, fenntartható beszerzési gyakorlatát, a munkavállalók jólétéért tett intézkedéseket és a közösségi befektetéseket emeli ki. A dokumentum a Danone társadalmi és környezeti felelősségvállalását hangsúlyozza, és elismeri azokat az erőfeszítéseket, amelyeket többek közt a regeneratív mezőgazdaság, a munkavállalói juttatások és a helyi közösségek támogatása terén tettek. Jelzi, hogy a cég megfelel bizonyos társadalmi, környezeti, átláthatósági és elszámoltathatósági szabványoknak, bizonyítva ezzel, hogy nem csak a profitot, de a társadalmi és környezeti jóllétet is szem előtt tartják működésük során.
A Danone anyavállalat célul tűzte ki, hogy 2025-re minden piacán rendelkezzen a B Corp™ minősítéssel, így az egyik első olyan multinacionális vállalat legyen, mely ezt elérte. A most minősítést szerzett leányvállalataival ez az arány már majdnem eléri a 75%-ot. //
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >