Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Danone Magyarország kft. négy kategóriában is Superbrands díjas lett
A Danone Magyarország kft. négy kategóriában is Superbrands díjas lett
A Danone Magyarország Kft. büszkén jelentheti be, hogy idén ismét négy Superbrands-díjat érdemelt ki. Ez a rangos elismerés is rámutat a vállalat elkötelezettségére a kiváló minőség és a fejlődés terén.
A Danone mind a fogyasztói, mind az üzleti márkák közt elnyerte a díjat, ami a Superbrands Hungary fennállása óta a 18. győzelmét jelenti az előbbi kategóriában. Ez az elismerés a Danone tartós hírnevét bizonyítja, hiszen a márka már a Superbrands Hungary első évében is a díjazottak között volt. Azóta a Danone sorozatosan bizonyította kiemelkedő teljesítményét, majdnem minden évben elnyerve a fogyasztói díjat, és 6 alkalommal a Business Superbrands díjat is.
A Danone sikere mellett a vállalat jól ismert márkái, az Actimel és a Milupa is vezető márkaként kaptak elismerést a rendkívül kompetitív magyarországi fogyasztói piacon. A fogyasztók körében kedvelt Actimel eddig 9 alkalommal nyerte el a díjat. A Milupa a csecsemőtápszerek terén elismert, megbízható név, melyet már 10 alkalommal választottak a Superbrands márkák közé.
“Rendkívüli megtiszteltetés a számunkra, hogy ismét részesülhettünk a Superbrands elismerésben. Ezek a díjak fogyasztóink és partnereink bizalmát és hűségét tükrözik. A Danone-nál elkötelezettek vagyunk amellett, hogy kiváló minőségű, tápláló termékeink révén hozzájárulnak fogyasztóink egészséges életviteléhez és jóllétéhez. A mostanihoz hasonló elismerések is arra ösztönöznek minket, hogy továbbra is kiválóságra törekedjünk üzleti tevékenységünk minden területén”
– mondta el Bolyós Enikő, a Danone magyar üzleti egységének vezetője.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márka a Brand Finance szerint
A Nestlé immár hetedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >AI-vezérelt gazdaságra készül a Danone
A Danone SA többéves, a mesterséges intelligencia (AI) integrálásáról szóló…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Biztonsággal fogyasztható a nyár kedvelt étele ‒ jó eredménnyel zárult a grillsajtok ellenőrzése
A június közepétől tartó nyári szezonális ellenőrzés során az állati…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >A MOHU vezérigazgatója szerint a kezdeti problémák lassan megoldódnak
A MOHU visszaváltási rendszere mérföldkőhöz érkezett, hiszen nemrégiben átlépte a…
Tovább olvasom >