Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Danone Magyarország kft. négy kategóriában is Superbrands díjas lett
A Danone Magyarország kft. négy kategóriában is Superbrands díjas lett
A Danone Magyarország Kft. büszkén jelentheti be, hogy idén ismét négy Superbrands-díjat érdemelt ki. Ez a rangos elismerés is rámutat a vállalat elkötelezettségére a kiváló minőség és a fejlődés terén.
A Danone mind a fogyasztói, mind az üzleti márkák közt elnyerte a díjat, ami a Superbrands Hungary fennállása óta a 18. győzelmét jelenti az előbbi kategóriában. Ez az elismerés a Danone tartós hírnevét bizonyítja, hiszen a márka már a Superbrands Hungary első évében is a díjazottak között volt. Azóta a Danone sorozatosan bizonyította kiemelkedő teljesítményét, majdnem minden évben elnyerve a fogyasztói díjat, és 6 alkalommal a Business Superbrands díjat is.
A Danone sikere mellett a vállalat jól ismert márkái, az Actimel és a Milupa is vezető márkaként kaptak elismerést a rendkívül kompetitív magyarországi fogyasztói piacon. A fogyasztók körében kedvelt Actimel eddig 9 alkalommal nyerte el a díjat. A Milupa a csecsemőtápszerek terén elismert, megbízható név, melyet már 10 alkalommal választottak a Superbrands márkák közé.
“Rendkívüli megtiszteltetés a számunkra, hogy ismét részesülhettünk a Superbrands elismerésben. Ezek a díjak fogyasztóink és partnereink bizalmát és hűségét tükrözik. A Danone-nál elkötelezettek vagyunk amellett, hogy kiváló minőségű, tápláló termékeink révén hozzájárulnak fogyasztóink egészséges életviteléhez és jóllétéhez. A mostanihoz hasonló elismerések is arra ösztönöznek minket, hogy továbbra is kiválóságra törekedjünk üzleti tevékenységünk minden területén”
– mondta el Bolyós Enikő, a Danone magyar üzleti egységének vezetője.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét.
Kapcsolódó cikkeink
A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >