A Danone közel félmillió forint értékben, több mint 3000 termékkel támogatja a rászorulókat
Október 14-én élelmiszerekkel megrakott adománykonvoj haladt át Budapest történelmi belvárosán az élelmezési világnap alkalmából. Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett 20 kamionból álló konvoj több mint 60 ezer kiló rakományt szállított, amelyet élelmiszergyártók és forgalmazók ajánlottak fel.
Az Adománykonvoj célja, hogy ráirányítsa a kormányzati, a vállalati és a civil szféra, valamint a lakosság figyelmét az emberiség nagy részét sújtó élelmezési gondokra. Ezen felül kézzelfogható segítséget is kínál a leginkább kiszolgáltatottaknak. Az adomány több tízezer rászoruló emberhez jut el. Az adománykonvoj nemes ügyéhez ismét csatlakozott a Danone Kft. is.
A kezdeményezésben idén, immár tizenhatodik alkalommal vett részt aktívan a Danone is. A vállalat közel félmillió forintértékben, több mint 3000 terméket ajánlott fel a rászorulóknak. A felajánlott termékek közt szerepelt Alpro cukormentes zab- és kókuszital, valamint növényi alapú tejszín is. A Danone fontosnak tartja, hogy az élelmezés segítése mellett felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy étkezésünk és a fenntarthatóság számos ponton összekapcsolódik. A felajánlott élelmiszerek mind olyan termékek, amik nemcsak támogatják fogyasztóik egészségét, de a zöldebb bolygóért folytatott missziót is tovább segítik.
„A Danone számára elsődleges szempont, hogy a termékeinken keresztül egy jobb életminőséget biztosíthassunk a lakosságnak és ebből lehetőleg ne maradjon ki senki, beleértve a leginkább rászoruló csoportokat is. Hisszük, hogy az adománykonvoj keretében biztosított termékadományunkkal ismét ezt a missziónkat támogatjuk. Emellett felajánlásunkkal arra is szeretnénk felhívni a lakosság figyelmét, hogy az egyes háztartások tagjaiként is számos lépést tehetünk azért, hogy segítő kezet nyújtsunk embertársainknak és támogassuk a fenntarthatóságért folytatott kezdeményezéseket”
– nyilatkozta Várkonyi Beáta, a Danone vállalati kapcsolatok igazgatója.
Az Élelmezés Világnapja – melynek keretében erre az akcióra is sor került – egy 150 országot felölelő összefogás. Missziója, hogy felhívja a lakosság figyelmét az emberiséget sújtó éhezésre, és a fenntarthatóság jegyében ösztönözze őket az élelmezési problémák megoldására.
Danone
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >Az élelmezési világnap lehetőséget kínál mindennapos választásaink újragondolására
Az élelem a legalapvetőbb emberi szükséglet közvetlenül a levegő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >