A Danone eladása 1 százalékos növekedést mutat 2009 első negyedévében
A nehezedő piaci körülmények ellenére 1,0 százalékkal nőtt a Danone eladása, a tejtermékek iránti kereslet ugyan 1,2 százalékkal csökkent, a bébiételek azonban népszerűbbek lettek – jelentette a Danone vezérigazgatója.
„Az év első negyedévének eredményei elvárásainknak megfelelően alakultak, tükrözve természetesen a nehezedő gazdasági környezetet és az ilyenkor várható fogyasztói szokásokat. Emellett az eredmény alakulásában komoly szerepet játszott a cég erős 2008-as alapja. Mindezeknek betudhatóan, a Danone növekedést tudhat magáénak minden tekintetben” – közölte Franck Riboud, Chairman, a Groupe Danone vezérigazgatója. A bébiételek és az étrend-kiegészítők megmutatták a bennük rejlő potenciált, akárcsak a víz-piac. A friss tejtermékek iránti kereslet azonban – a cég számításainak megfelelően – jelentősen csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >