A Danone eladása 1 százalékos növekedést mutat 2009 első negyedévében
A nehezedő piaci körülmények ellenére 1,0 százalékkal nőtt a Danone eladása, a tejtermékek iránti kereslet ugyan 1,2 százalékkal csökkent, a bébiételek azonban népszerűbbek lettek – jelentette a Danone vezérigazgatója.
„Az év első negyedévének eredményei elvárásainknak megfelelően alakultak, tükrözve természetesen a nehezedő gazdasági környezetet és az ilyenkor várható fogyasztói szokásokat. Emellett az eredmény alakulásában komoly szerepet játszott a cég erős 2008-as alapja. Mindezeknek betudhatóan, a Danone növekedést tudhat magáénak minden tekintetben” – közölte Franck Riboud, Chairman, a Groupe Danone vezérigazgatója. A bébiételek és az étrend-kiegészítők megmutatták a bennük rejlő potenciált, akárcsak a víz-piac. A friss tejtermékek iránti kereslet azonban – a cég számításainak megfelelően – jelentősen csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >