A Danone eladása 1 százalékos növekedést mutat 2009 első negyedévében
A nehezedő piaci körülmények ellenére 1,0 százalékkal nőtt a Danone eladása, a tejtermékek iránti kereslet ugyan 1,2 százalékkal csökkent, a bébiételek azonban népszerűbbek lettek – jelentette a Danone vezérigazgatója.
„Az év első negyedévének eredményei elvárásainknak megfelelően alakultak, tükrözve természetesen a nehezedő gazdasági környezetet és az ilyenkor várható fogyasztói szokásokat. Emellett az eredmény alakulásában komoly szerepet játszott a cég erős 2008-as alapja. Mindezeknek betudhatóan, a Danone növekedést tudhat magáénak minden tekintetben” – közölte Franck Riboud, Chairman, a Groupe Danone vezérigazgatója. A bébiételek és az étrend-kiegészítők megmutatták a bennük rejlő potenciált, akárcsak a víz-piac. A friss tejtermékek iránti kereslet azonban – a cég számításainak megfelelően – jelentősen csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >