A Danone eladása 1 százalékos növekedést mutat 2009 első negyedévében

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 04. 17. 02:44

A nehezedő piaci körülmények ellenére 1,0 százalékkal nőtt a Danone eladása, a tejtermékek iránti kereslet ugyan 1,2 százalékkal csökkent, a bébiételek azonban népszerűbbek lettek – jelentette a Danone vezérigazgatója.

 „Az év első negyedévének eredményei elvárásainknak megfelelően alakultak, tükrözve természetesen a nehezedő gazdasági környezetet és az ilyenkor várható fogyasztói szokásokat. Emellett az eredmény alakulásában komoly szerepet játszott a cég erős 2008-as alapja. Mindezeknek betudhatóan, a Danone növekedést tudhat magáénak minden tekintetben” – közölte Franck Riboud, Chairman, a Groupe Danone vezérigazgatója. A bébiételek és az étrend-kiegészítők  megmutatták a bennük rejlő potenciált, akárcsak a víz-piac. A friss tejtermékek iránti kereslet azonban – a cég számításainak megfelelően – jelentősen csökkent.

Kapcsolódó cikkeink