A Danone eladása 1 százalékos növekedést mutat 2009 első negyedévében
A nehezedő piaci körülmények ellenére 1,0 százalékkal nőtt a Danone eladása, a tejtermékek iránti kereslet ugyan 1,2 százalékkal csökkent, a bébiételek azonban népszerűbbek lettek – jelentette a Danone vezérigazgatója.
„Az év első negyedévének eredményei elvárásainknak megfelelően alakultak, tükrözve természetesen a nehezedő gazdasági környezetet és az ilyenkor várható fogyasztói szokásokat. Emellett az eredmény alakulásában komoly szerepet játszott a cég erős 2008-as alapja. Mindezeknek betudhatóan, a Danone növekedést tudhat magáénak minden tekintetben” – közölte Franck Riboud, Chairman, a Groupe Danone vezérigazgatója. A bébiételek és az étrend-kiegészítők megmutatták a bennük rejlő potenciált, akárcsak a víz-piac. A friss tejtermékek iránti kereslet azonban – a cég számításainak megfelelően – jelentősen csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >