A Danone bizakodva tekint a jövőre
A mennyiségi csökkenés ellenére a magasabb árak miatt a Danone 3,5 százalékos növekedéssel zárta 2016 első negyedévét a bevételek tekintetében. A cég újraindítja Activia joghurt és Actimel termékeit, melyekkel kifejezetten a nyugat-európai fogyasztást szeretnék serkenteni. Emmanuel Faber vezérigazgató szerint a bevételek a friss tejtermékek területén 2020-ra 5 százalékkal fognak növekedni.
Kapcsolódó cikkeink
17%-os növekedést ért el az Action, Horvátországban terjeszkedik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Globális B Corp minősítést kapott a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladja a Lactalisnak a ProViva márkát a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A szilveszteri lista királyai: virsli és pezsgő minden mennyiségben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fordulatos privatizáció: bizonytalan végkifejlet felé sodródik az Alföldi Tej ügye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pacsi a jövővel: robotkutya költözött a Westendbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

