A Danone bizakodva tekint a jövőre
A mennyiségi csökkenés ellenére a magasabb árak miatt a Danone 3,5 százalékos növekedéssel zárta 2016 első negyedévét a bevételek tekintetében. A cég újraindítja Activia joghurt és Actimel termékeit, melyekkel kifejezetten a nyugat-európai fogyasztást szeretnék serkenteni. Emmanuel Faber vezérigazgató szerint a bevételek a friss tejtermékek területén 2020-ra 5 százalékkal fognak növekedni.
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >