A Danone bizakodva tekint a jövőre
A mennyiségi csökkenés ellenére a magasabb árak miatt a Danone 3,5 százalékos növekedéssel zárta 2016 első negyedévét a bevételek tekintetében. A cég újraindítja Activia joghurt és Actimel termékeit, melyekkel kifejezetten a nyugat-európai fogyasztást szeretnék serkenteni. Emmanuel Faber vezérigazgató szerint a bevételek a friss tejtermékek területén 2020-ra 5 százalékkal fognak növekedni.
Kapcsolódó cikkeink
60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A robbanásszerű keresletnövekedésre válaszul bővíti joghurtgyárát a Danone az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s stratégiai megállapodást írt alá a kazah KTZ Express-szel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiskörén helyezte üzembe 2500. csomagautomatáját a GLS
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

