A Danone az első növényi és állati eredetű fehérjéket egyaránt tartalmazó bébitápszert dob piacra
A Danone bejelentette az első olyan csecsemőtápszer bevezetését a piacra, amely egyszerre tartalmazza a legfontosabb állati eredetű tejtermék-összetevőket és növényi tápanyagokat.
Az élelmiszeripari vállalat célja a tej- és növényi tej keverék megalkotásával az volt, hogy a 60%-ban növényi alapú fehérjét tartalmazó tápszerrel kielégítse azoknak a szülőknek az igényeit, akik több vegetáriánus és flexitárius lehetőséget szeretnének biztosítani babájuk számára.
A kiváló minőségű, nem génmódosított szójából készült csecsemőtápszer olyan alapvető összetevőket tartalmaz, mint a laktóz, amely a szénhidrát egyik fontos forrása – enyhe növényi ízével a remények szerint a segít kialakítani a csecsemők jövőbeli étkezési preferenciáit.
50 évnyi anyatej-kutatással és növényi alapú termékekkel kapcsolatos tapasztalattal a Danone első kifejezetten vegetáriánus étrendre kifejlesztett formulája a OnePoll felmérésére támaszkodik, amely szerint a szülők több mint kétharmada (69%) szívesebben veszi, ha gyermeke több növényi alapú ételt fogyaszt.
Az új termék, amelyet az év folyamán számos országban piacra dobnak a globális Aptamil márkanév alatt, kiszerelésenként körülbelül 30%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátású, mint bármely más por alakú formula. Fenntarthatóbb megoldást kínálva a Dairy and Plants keverék teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásban is megtalálható.
„Négygyermekes édesanyaként nagyra értékelem, hogy a szülők a legjobb táplálékot akarják babájuk egészséges növekedéséhez és fejlődéséhez”– mondta Manuela Borella, a cég globális növényi alapú stratégiájáért és üzleti előmeneteléért felelős alelnöke. „A Danone-nál azt is elismerjük, hogy sok szülő szeretne növényi alapú, vegetáriánus és flexitárius lehetőségeket bevezetni babája étrendjébe, miközben kielégíti babája speciális táplálkozási igényeit. Az új Dairy & Plants Blend baba tápszerünket ezen igények figyelembevételével fejlesztettük ki.”
Forrás: Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >283 millió dollárt ajánl a Danone a Lifeway Foods kefirgyártóért
A Danone a Lifeway körül kialakult heves családi vita közepette…
Tovább olvasom >Partnerséget kötött a Danone és az Ajinomoto a tejipar karbonkibocsátásának csökkentésére
A Danone és az Ajinomoto élelmiszeripari vállalatok stratégiai partnerségi megállapodást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >