A Danone az első növényi és állati eredetű fehérjéket egyaránt tartalmazó bébitápszert dob piacra
A Danone bejelentette az első olyan csecsemőtápszer bevezetését a piacra, amely egyszerre tartalmazza a legfontosabb állati eredetű tejtermék-összetevőket és növényi tápanyagokat.

A Dairy and Plants keverék teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásban is megtalálható
Az élelmiszeripari vállalat célja a tej- és növényi tej keverék megalkotásával az volt, hogy a 60%-ban növényi alapú fehérjét tartalmazó tápszerrel kielégítse azoknak a szülőknek az igényeit, akik több vegetáriánus és flexitárius lehetőséget szeretnének biztosítani babájuk számára.
A kiváló minőségű, nem génmódosított szójából készült csecsemőtápszer olyan alapvető összetevőket tartalmaz, mint a laktóz, amely a szénhidrát egyik fontos forrása – enyhe növényi ízével a remények szerint a segít kialakítani a csecsemők jövőbeli étkezési preferenciáit.
50 évnyi anyatej-kutatással és növényi alapú termékekkel kapcsolatos tapasztalattal a Danone első kifejezetten vegetáriánus étrendre kifejlesztett formulája a OnePoll felmérésére támaszkodik, amely szerint a szülők több mint kétharmada (69%) szívesebben veszi, ha gyermeke több növényi alapú ételt fogyaszt.
Az új termék, amelyet az év folyamán számos országban piacra dobnak a globális Aptamil márkanév alatt, kiszerelésenként körülbelül 30%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátású, mint bármely más por alakú formula. Fenntarthatóbb megoldást kínálva a Dairy and Plants keverék teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásban is megtalálható.
„Négygyermekes édesanyaként nagyra értékelem, hogy a szülők a legjobb táplálékot akarják babájuk egészséges növekedéséhez és fejlődéséhez”– mondta Manuela Borella, a cég globális növényi alapú stratégiájáért és üzleti előmeneteléért felelős alelnöke. „A Danone-nál azt is elismerjük, hogy sok szülő szeretne növényi alapú, vegetáriánus és flexitárius lehetőségeket bevezetni babája étrendjébe, miközben kielégíti babája speciális táplálkozási igényeit. Az új Dairy & Plants Blend baba tápszerünket ezen igények figyelembevételével fejlesztettük ki.”
Forrás: Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Ezért nem fenntartható a 2026-os költségvetés
A Parlament elfogadta a 2026-os „háborúellenes” költségvetést, mely a legtöbb…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >220 felett: öt fesztiválozó fiatal nekivág a Hubertúra expedíciónak!
Június 20-án öt fiatal, rutinos túrázó indul Hubertus támogatásával egy…
Tovább olvasom >