A Danone az első növényi és állati eredetű fehérjéket egyaránt tartalmazó bébitápszert dob piacra
A Danone bejelentette az első olyan csecsemőtápszer bevezetését a piacra, amely egyszerre tartalmazza a legfontosabb állati eredetű tejtermék-összetevőket és növényi tápanyagokat.

A Dairy and Plants keverék teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásban is megtalálható
Az élelmiszeripari vállalat célja a tej- és növényi tej keverék megalkotásával az volt, hogy a 60%-ban növényi alapú fehérjét tartalmazó tápszerrel kielégítse azoknak a szülőknek az igényeit, akik több vegetáriánus és flexitárius lehetőséget szeretnének biztosítani babájuk számára.
A kiváló minőségű, nem génmódosított szójából készült csecsemőtápszer olyan alapvető összetevőket tartalmaz, mint a laktóz, amely a szénhidrát egyik fontos forrása – enyhe növényi ízével a remények szerint a segít kialakítani a csecsemők jövőbeli étkezési preferenciáit.
50 évnyi anyatej-kutatással és növényi alapú termékekkel kapcsolatos tapasztalattal a Danone első kifejezetten vegetáriánus étrendre kifejlesztett formulája a OnePoll felmérésére támaszkodik, amely szerint a szülők több mint kétharmada (69%) szívesebben veszi, ha gyermeke több növényi alapú ételt fogyaszt.
Az új termék, amelyet az év folyamán számos országban piacra dobnak a globális Aptamil márkanév alatt, kiszerelésenként körülbelül 30%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátású, mint bármely más por alakú formula. Fenntarthatóbb megoldást kínálva a Dairy and Plants keverék teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásban is megtalálható.
„Négygyermekes édesanyaként nagyra értékelem, hogy a szülők a legjobb táplálékot akarják babájuk egészséges növekedéséhez és fejlődéséhez”– mondta Manuela Borella, a cég globális növényi alapú stratégiájáért és üzleti előmeneteléért felelős alelnöke. „A Danone-nál azt is elismerjük, hogy sok szülő szeretne növényi alapú, vegetáriánus és flexitárius lehetőségeket bevezetni babája étrendjébe, miközben kielégíti babája speciális táplálkozási igényeit. Az új Dairy & Plants Blend baba tápszerünket ezen igények figyelembevételével fejlesztettük ki.”
Forrás: Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >