A Danone az első növényi és állati eredetű fehérjéket egyaránt tartalmazó bébitápszert dob piacra
A Danone bejelentette az első olyan csecsemőtápszer bevezetését a piacra, amely egyszerre tartalmazza a legfontosabb állati eredetű tejtermék-összetevőket és növényi tápanyagokat.

A Dairy and Plants keverék teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásban is megtalálható
Az élelmiszeripari vállalat célja a tej- és növényi tej keverék megalkotásával az volt, hogy a 60%-ban növényi alapú fehérjét tartalmazó tápszerrel kielégítse azoknak a szülőknek az igényeit, akik több vegetáriánus és flexitárius lehetőséget szeretnének biztosítani babájuk számára.
A kiváló minőségű, nem génmódosított szójából készült csecsemőtápszer olyan alapvető összetevőket tartalmaz, mint a laktóz, amely a szénhidrát egyik fontos forrása – enyhe növényi ízével a remények szerint a segít kialakítani a csecsemők jövőbeli étkezési preferenciáit.
50 évnyi anyatej-kutatással és növényi alapú termékekkel kapcsolatos tapasztalattal a Danone első kifejezetten vegetáriánus étrendre kifejlesztett formulája a OnePoll felmérésére támaszkodik, amely szerint a szülők több mint kétharmada (69%) szívesebben veszi, ha gyermeke több növényi alapú ételt fogyaszt.
Az új termék, amelyet az év folyamán számos országban piacra dobnak a globális Aptamil márkanév alatt, kiszerelésenként körülbelül 30%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátású, mint bármely más por alakú formula. Fenntarthatóbb megoldást kínálva a Dairy and Plants keverék teljes mértékben újrahasznosítható csomagolásban is megtalálható.
„Négygyermekes édesanyaként nagyra értékelem, hogy a szülők a legjobb táplálékot akarják babájuk egészséges növekedéséhez és fejlődéséhez”– mondta Manuela Borella, a cég globális növényi alapú stratégiájáért és üzleti előmeneteléért felelős alelnöke. „A Danone-nál azt is elismerjük, hogy sok szülő szeretne növényi alapú, vegetáriánus és flexitárius lehetőségeket bevezetni babája étrendjébe, miközben kielégíti babája speciális táplálkozási igényeit. Az új Dairy & Plants Blend baba tápszerünket ezen igények figyelembevételével fejlesztettük ki.”
Forrás: Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >