A Daniella Villamosság felvásárolta az Elektro UNO villamossági üzletágat
A Daniella Villamosság, Magyarország piacvezető villamossági kereskedelmi vállalata, bejelentette az Elektro UNO villamossági anyagkereskedelmi üzletágának felvásárlását. A júniusban végrehajtott akvizícióval a Daniella Villamosság hat telephellyel bővül, így összesen 45 telephelyen szolgálja ki partnereit.
A tranzakció jelentősége, hogy az Elektro UNO csapatában felhalmozott szakmai tapasztalat és kulturális értékek a Daniella Villamosság humán és szellemi tőkéjét gazdagítják. Az akvizíció révén a Daniella Villamosság éves nettó árbevétele meghaladja a 40 milliárd forintot, miközben biztosítja a folyamatos és magas színvonalú villamosanyag-ellátást.
Növekvő jelenlét és innovatív szolgáltatások
A felvásárlással a Daniella Villamosság Pécsett, Nagyatádon, Dombóváron, Mohácson és Komlón is erősíti jelenlétét, tovább növelve országos lefedettségét. Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezető igazgatója, hangsúlyozta, hogy a tranzakció célja a versenyképes szolgáltatások nyújtása és a piacvezető pozíció további erősítése.
A Daniella Kft. bemutatása
A Daniella Kft., Magyarország piacvezető villamossági kereskedő cége, a villamossági termékek teljes spektrumát kínálja ügyfeleinek. A cég 45 telephelyből álló szaküzlethálózata és modern logisztikai központja révén biztosítja vevői igényeinek gyors és hatékony kielégítését. A vállalat 2020-ban sikeres kötvénykibocsátást hajtott végre, és nemzetközi szinten is jelen van leányvállalatán, a Dominant Electric S.R.L.-en keresztül.
A Daniella Villamosság tagja a FEGIME-nek, amely a villamossági termékeket forgalmazó családi vállalkozásokat tömöríti. A cég 2019 óta minden évben elnyeri a MagyarBrands-díjat és az Innovatív Márka kategóriában is rendszeresen elismerik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Beindul, de a reméltnél lassabban nőhet jövőre a gazdaság
A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >