A dán Salling Group elindítja BilkaToGo házhozszállítási szolgáltatását
A dán Salling Group új házhozszállítási szolgáltatást indít Bilka üzletláncában, amelyen keresztül a vásárlók 30000 termék közül választhatnak majd.
Az új BilkaToGo szolgáltatást a kiskereskedő a 3F Transporttal együttműködve fejlesztette, és augusztus 15-től lesz elérhető előbb az üzletek egy szűkebb körében, amihez később további üzletek is csatlakoznak.
A szolgáltatás indítását a BilkaToGo egy korábbi click-and-collect szolgáltatásának bevezetése előzte meg.
Regionális jelenlét
A Bilka igazgatója, Mark Nielsen kiemelte, hogy az országos üzlethálózat adta jelentős regionális jelenlét előnyeit igyekszik a vállalat kihasználni. Ezek a hipermarketek ideálisabb partneri kört jelentenek a cégnek néhány központi raktár helyett részben az üzletek mérete miatt, részben azért, mert a piac legnagyobb választékát kínálják alacsony fogyasztói áron. A jól működő ToGo gépezet komoly erőforrást jelent, ahol a szakképzett munkavállalók komoly tapasztalattal rendelkeznek az összekészítés és csomagolás terén.
A kiskereskedő elmondta, hogy az elmúlt hónapokban „alaposan tesztnek vetette alá” az új koncepciót, és azt tervezi, hogy a szolgáltatást „folyamatosan igazítja” a vásárlók igényeihez.
Kapcsolódó cikkeink
Dániában valamennyi Netto üzlet átállt a vállalat 3.0 koncepciójára
A Salling Group a Rødbyben található üzlet újranyitásával fejezi be…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint fölé került a SPAR 2023-ban
A SPAR Magyarország márkaforgalma a 2023-as évben 1060,3 milliárd forint volt.…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >