A CYCLE háztartási tisztąítószerek elnyerték a 2021-es Zöld Termék Díjat a „körforgásos anyagok” kategóriában
2013 óta a Green Products Award az innovatív és forradalmi zöld termékek mintapéldáit mutatja be a nyilvánosság számára, és értékes kapcsolati platformot biztosít a résztvevő vállalatoknak. A CYCLE háztartási tisztítószerek elnyerték a 2021-es Zöld Termék Díjat a „körforgásos anyagok” kategóriában.
„A CYCLE háztartási tisztítószerek jó példa arra, hogy jelöltjeink magas szintű minőséggel és szenvedéllyel járulnak hozzá a fenntarthatóbb jövőhöz.” – Nils Bader, a Green Product igazgatója. A díjra 11 kategóriában lehet pályázni, az építészettől és a divattól kezdve a körforgásos-anyagokig.
51 ország több mint 1400 résztvevője pályázott a 2021-es nemzetközi Green Products Award-ra, melynek célja a már piacon lévő fenntartható, innovatív termékek és szolgáltatások díjazása.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >K&H: anyagi biztonság? nagyon vegyes a kép
A középkorú magyarok 26 százaléka rendelkezik 589 ezer forintos jövedelemmel,…
Tovább olvasom >