A csomagolás varázsa
Szeptember 22–23. között Párizsban tartották meg a Sealed Air Cryovac „Ízélmény bárhol” elnevezésű készétel-rendezvényét, amelyen 17 európai országból 74 élelmiszer-feldolgozó, kiskereskedő és gasztronómiai vállalkozás vezetője vett részt. A rendezvény célja egyrészt a legújabb trendek áttekintése, másrészt a csomagolás nyújtotta tetszetős megjelenéssel a vásárlók megnyerése volt.
„A vendéglátóiparban szinte minden paradicsom alapú termék konzervdobozban kerül értékesítésre” – fejtette ki Elisabetta Biavati, a Ferrara Food SpA értékesítési és marketingmenedzsere. „Mi mégis a Cryovac Flavour Mark® Aseptic párnatasakokat használjuk, amelyek 90 százalékkal könnyebbek, optimális a tárolásuk és a szállításuk, ráadásul a termék egésze kinyerhető a csomagból” – tette hozzá a marketingmenedzser.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >