A csomagolás varázsa
Szeptember 22–23. között Párizsban tartották meg a Sealed Air Cryovac „Ízélmény bárhol” elnevezésű készétel-rendezvényét, amelyen 17 európai országból 74 élelmiszer-feldolgozó, kiskereskedő és gasztronómiai vállalkozás vezetője vett részt. A rendezvény célja egyrészt a legújabb trendek áttekintése, másrészt a csomagolás nyújtotta tetszetős megjelenéssel a vásárlók megnyerése volt.
„A vendéglátóiparban szinte minden paradicsom alapú termék konzervdobozban kerül értékesítésre” – fejtette ki Elisabetta Biavati, a Ferrara Food SpA értékesítési és marketingmenedzsere. „Mi mégis a Cryovac Flavour Mark® Aseptic párnatasakokat használjuk, amelyek 90 százalékkal könnyebbek, optimális a tárolásuk és a szállításuk, ráadásul a termék egésze kinyerhető a csomagból” – tette hozzá a marketingmenedzser.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >