A csomagolás varázsa
Szeptember 22–23. között Párizsban tartották meg a Sealed Air Cryovac „Ízélmény bárhol” elnevezésű készétel-rendezvényét, amelyen 17 európai országból 74 élelmiszer-feldolgozó, kiskereskedő és gasztronómiai vállalkozás vezetője vett részt. A rendezvény célja egyrészt a legújabb trendek áttekintése, másrészt a csomagolás nyújtotta tetszetős megjelenéssel a vásárlók megnyerése volt.
„A vendéglátóiparban szinte minden paradicsom alapú termék konzervdobozban kerül értékesítésre” – fejtette ki Elisabetta Biavati, a Ferrara Food SpA értékesítési és marketingmenedzsere. „Mi mégis a Cryovac Flavour Mark® Aseptic párnatasakokat használjuk, amelyek 90 százalékkal könnyebbek, optimális a tárolásuk és a szállításuk, ráadásul a termék egésze kinyerhető a csomagból” – tette hozzá a marketingmenedzser.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >