A csokoládé lelke
A tavaly 125. évfordulóját ünneplő belga csokoládémárka, a Côte d’Or, 2009. szeptember 11. és 13. között különleges kiállítással tisztelgett a csokoládé előtt.
„A csokoládé lelke” című interaktív tárlat a kakaóbabtól a táblás csokoládéig és pralinéig, az Aranyparttól a belga csokoládé műhelyekig, a szemrevételezéstől az értő ízlelésig vezette a budapesti Millenáris Park látogatóit. A kiállítást a márka magyarországi forgalmazója, a Kraft Foods Hungária Kft. Côte d’Or márkáért felelős marketing csapata tervezte, akik ez alkalomra egy belga csokoládémestert is meghívtak Brüsszelből, hogy helyben készített kézműves pralinéival kényeztesse az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >