A csokoládé lelke
A tavaly 125. évfordulóját ünneplő belga csokoládémárka, a Côte d’Or, 2009. szeptember 11. és 13. között különleges kiállítással tisztelgett a csokoládé előtt.
„A csokoládé lelke” című interaktív tárlat a kakaóbabtól a táblás csokoládéig és pralinéig, az Aranyparttól a belga csokoládé műhelyekig, a szemrevételezéstől az értő ízlelésig vezette a budapesti Millenáris Park látogatóit. A kiállítást a márka magyarországi forgalmazója, a Kraft Foods Hungária Kft. Côte d’Or márkáért felelős marketing csapata tervezte, akik ez alkalomra egy belga csokoládémestert is meghívtak Brüsszelből, hogy helyben készített kézműves pralinéival kényeztesse az érdeklődőket.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
