A csokoládé lelke
A tavaly 125. évfordulóját ünneplő belga csokoládémárka, a Côte d’Or, 2009. szeptember 11. és 13. között különleges kiállítással tisztelgett a csokoládé előtt.
„A csokoládé lelke” című interaktív tárlat a kakaóbabtól a táblás csokoládéig és pralinéig, az Aranyparttól a belga csokoládé műhelyekig, a szemrevételezéstől az értő ízlelésig vezette a budapesti Millenáris Park látogatóit. A kiállítást a márka magyarországi forgalmazója, a Kraft Foods Hungária Kft. Côte d’Or márkáért felelős marketing csapata tervezte, akik ez alkalomra egy belga csokoládémestert is meghívtak Brüsszelből, hogy helyben készített kézműves pralinéival kényeztesse az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >