A csirke a legnépszerűbb a gyorséttermekben
Egyre több csirkéből készült terméket vezetne be a menübe a McDonald's gyorsétteremlánc vezérigazgatója, Dan Thompson. A váltással a spórolni vágyó fogyasztókat céloznák meg, a csirkehús ára jelenleg az Egyesült Államokban majdnem a fele a marhahúsénak. Bár a csirkehús tavaly december óta már egyre drágább, miközben a marha ára csökkent, az árkülönbség még így is jelentős.
A döntést többek közt az indokolja, hogy a McDonald's Európában kormányzati megszorításokkal, az Egyesült Államokban a fogyasztói bizalom csökkenésével, Ázsiában pedig lassuló gazdasági növekedéssel kénytelen szembenézni. Májusig világszerte 3,3 százalékos növekedést könyvelhetett el, a cég részvényei azonban 12 százalékot zuhantak idén.
Mint azt a felmérések mutatják, az amerikai fogyasztók egyre szívesebben vesznek csirkehúst. 2013-ig várhatóan 1,7 százalékkal nő a csirkefogyasztás az országban, évente egy amerikaira 37 kiló csirke jut. Ezzel együtt a marhahús fogyasztása várhatóan csökkenni fog legalább 2,2 százalékkal, 54,5 kilóra – írja a Bloomberg nyomán az Index.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >