”A csend aranyat ér”: a barátság csendes erejét hirdeti a Leffe nagyszabású új kampányában
A neves belga sörmárka, a Leffe április 14-én új páneurópai márkaplatformot nyitott, amellyel a kapcsolatok elmélyítésére szeretne ösztönözni.
A Wieden + Kennedy londoni kreatív ügynökséggel közösen fejlesztett platform utalás a Leffe apátságra, ahol először 1240-ben készült Leffe sör, és amely menedékül szolgált a forradalom és háború elől menekülők számára.
A kezdetben Belgiumban, Hollandiában és Franciaországban induló kampányt egy 60 másodperces, lendületes reklámfilm vezeti majd, amelynek középpontjában a barátság nyújtotta megnyugvás és a (finom, friss Leffével eltöltött) társasági alkalmak keltette öröm áll.
A „Silence is Golden” film a barátok közötti intuitív, szótlan kommunikáció körül forog a nézőt feliratokkal vezetve – ami egy több piacra kiterjedő kampányban kifejezetten kényelmes megoldás lehet.
„Ez a kampány történelmi pillanat az mintegy nyolc évszázados sörmárkánk életében. A Leffe apátság és a Leffe sör azon alapértékeit, mint a nagylelkűség, a figyelem és az őszinteség, a mai világba helyezi át abban a reményben, hogy mindannyiunkat a szeretteinkkel való mélyebb és tartalmasabb pillanatok eltöltésére inspirál – természetesen egy Leffe és finom falatok mellett”
– mondta Lourenço Arriaga, a Leffe marketingigazgatója.
A filmet közösségi, digitális és out-of-home eszközök támogatják, amelyek a „Bring More to the Table” üzenetet közvetítik a Leffe hagyományos vizuális márkajellemzőivel.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Több mint egymillióan írtak alá egy petíciót egy növényvédő szer újbóli bevezetéséről szóló törvény ellen
Meghaladta hétfőn Franciaországban az 1,3 milliót egy növényvédő szer újbóli…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >