”A csend aranyat ér”: a barátság csendes erejét hirdeti a Leffe nagyszabású új kampányában
A neves belga sörmárka, a Leffe április 14-én új páneurópai márkaplatformot nyitott, amellyel a kapcsolatok elmélyítésére szeretne ösztönözni.
A Wieden + Kennedy londoni kreatív ügynökséggel közösen fejlesztett platform utalás a Leffe apátságra, ahol először 1240-ben készült Leffe sör, és amely menedékül szolgált a forradalom és háború elől menekülők számára.
A kezdetben Belgiumban, Hollandiában és Franciaországban induló kampányt egy 60 másodperces, lendületes reklámfilm vezeti majd, amelynek középpontjában a barátság nyújtotta megnyugvás és a (finom, friss Leffével eltöltött) társasági alkalmak keltette öröm áll.
A „Silence is Golden” film a barátok közötti intuitív, szótlan kommunikáció körül forog a nézőt feliratokkal vezetve – ami egy több piacra kiterjedő kampányban kifejezetten kényelmes megoldás lehet.
„Ez a kampány történelmi pillanat az mintegy nyolc évszázados sörmárkánk életében. A Leffe apátság és a Leffe sör azon alapértékeit, mint a nagylelkűség, a figyelem és az őszinteség, a mai világba helyezi át abban a reményben, hogy mindannyiunkat a szeretteinkkel való mélyebb és tartalmasabb pillanatok eltöltésére inspirál – természetesen egy Leffe és finom falatok mellett”
– mondta Lourenço Arriaga, a Leffe marketingigazgatója.
A filmet közösségi, digitális és out-of-home eszközök támogatják, amelyek a „Bring More to the Table” üzenetet közvetítik a Leffe hagyományos vizuális márkajellemzőivel.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >