”A csend aranyat ér”: a barátság csendes erejét hirdeti a Leffe nagyszabású új kampányában
A neves belga sörmárka, a Leffe április 14-én új páneurópai márkaplatformot nyitott, amellyel a kapcsolatok elmélyítésére szeretne ösztönözni.
A Wieden + Kennedy londoni kreatív ügynökséggel közösen fejlesztett platform utalás a Leffe apátságra, ahol először 1240-ben készült Leffe sör, és amely menedékül szolgált a forradalom és háború elől menekülők számára.
A kezdetben Belgiumban, Hollandiában és Franciaországban induló kampányt egy 60 másodperces, lendületes reklámfilm vezeti majd, amelynek középpontjában a barátság nyújtotta megnyugvás és a (finom, friss Leffével eltöltött) társasági alkalmak keltette öröm áll.
A „Silence is Golden” film a barátok közötti intuitív, szótlan kommunikáció körül forog a nézőt feliratokkal vezetve – ami egy több piacra kiterjedő kampányban kifejezetten kényelmes megoldás lehet.
„Ez a kampány történelmi pillanat az mintegy nyolc évszázados sörmárkánk életében. A Leffe apátság és a Leffe sör azon alapértékeit, mint a nagylelkűség, a figyelem és az őszinteség, a mai világba helyezi át abban a reményben, hogy mindannyiunkat a szeretteinkkel való mélyebb és tartalmasabb pillanatok eltöltésére inspirál – természetesen egy Leffe és finom falatok mellett”
– mondta Lourenço Arriaga, a Leffe marketingigazgatója.
A filmet közösségi, digitális és out-of-home eszközök támogatják, amelyek a „Bring More to the Table” üzenetet közvetítik a Leffe hagyományos vizuális márkajellemzőivel.
Kapcsolódó cikkeink
2026-ig bezárja összes belgiumi üzletét a Cora
A Cora hipermarketlánc 2026 elejéig bezárja mind a hét belgiumi…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >