A cseh Albert kereskedelmi lánc újabb üzleteiben vezeti be a digitális árcímkét
A cseh Albert lánc az év végéig újabb tíz üzletében tervezi a vásárlókat digitális árcímkén tájékoztatni az árakról, miután több mint félmillió elektronikus árjelölőt vezetett be boltjaiban a papírhasználat mérséklése érdekében. A többtonnányi papír spórolása mellett a digitális árcímkék segítségével a gyorsan romló árucikkek könnyebben leárazhatók például a záróra előtt, így csökkentve az élelmiszer-hulladék esetleges mennyiségét is.
A cég tavaly vezette be a vásárlók számára az egyszerűsített nyugtanyomtatást a hőpapírhasználat csökkentésére.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 11 új üzletet nyitott a cseh Albert
Az Ahold Delhaize csoport tagja, a cseh Albert 2024-ben 11…
Tovább olvasom >Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H Értékpapír: mi lehet az inflációkövető állampapírok alternatívája?
Kivételes helyzetbe került a lakossági megtakarítási piac: mivel az inflációkövető…
Tovább olvasom >Ingyenes házhozszállítással indítja az évet az Aldi
A házhozszállítás egyre nagyobb teret hódít Magyarországon, hiszen a vásárlók…
Tovább olvasom >Trendnek még nem nevezhető fordulatot mutat a K&H nagyvállalati növekedési index
Bizakodóbbnak látszanak a nagyvállalatok vezetői az előző időszak erős pesszimizmusához…
Tovább olvasom >