A cseh Albert kereskedelmi lánc újabb üzleteiben vezeti be a digitális árcímkét
A cseh Albert lánc az év végéig újabb tíz üzletében tervezi a vásárlókat digitális árcímkén tájékoztatni az árakról, miután több mint félmillió elektronikus árjelölőt vezetett be boltjaiban a papírhasználat mérséklése érdekében. A többtonnányi papír spórolása mellett a digitális árcímkék segítségével a gyorsan romló árucikkek könnyebben leárazhatók például a záróra előtt, így csökkentve az élelmiszer-hulladék esetleges mennyiségét is.
A cég tavaly vezette be a vásárlók számára az egyszerűsített nyugtanyomtatást a hőpapírhasználat csökkentésére.
Kapcsolódó cikkeink
Colliers: a közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanpiac fellendülése folytatódott az első negyedévben
Az első negyedévben folytatódott a közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanpiac fellendülése: a…
Tovább olvasom >Márciusban is 2,7 százalékos volt az éves infláció Csehországban
Márciusban éves szinten 2,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak Csehországban,…
Tovább olvasom >Cseh agrárminiszter: péntektől szigorúbban ellenőrzik a Szlovákiából Csehországba érkező teherkocsikat
A cseh hatóságok péntektől szigorúbban fogják ellenőrizni a határátkelőkön a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >