A cseh Albert kereskedelmi lánc újabb üzleteiben vezeti be a digitális árcímkét
A cseh Albert lánc az év végéig újabb tíz üzletében tervezi a vásárlókat digitális árcímkén tájékoztatni az árakról, miután több mint félmillió elektronikus árjelölőt vezetett be boltjaiban a papírhasználat mérséklése érdekében. A többtonnányi papír spórolása mellett a digitális árcímkék segítségével a gyorsan romló árucikkek könnyebben leárazhatók például a záróra előtt, így csökkentve az élelmiszer-hulladék esetleges mennyiségét is.
A cég tavaly vezette be a vásárlók számára az egyszerűsített nyugtanyomtatást a hőpapírhasználat csökkentésére.
Kapcsolódó cikkeink
Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Nem tetszik a cseh gazdáknak az ukrán mezőgazdasági termékek nagyobb arányú behozatala az Európai Unióba
Veszélyezteti a cseh cukorgyártást a kiválasztott ukrán termékek tervezett nagyobb…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére…
Tovább olvasom >Nyári feltöltődéshez tudatos döntések kellenek
A nyári vakáció a feltöltődésről szól – legalábbis így lenne…
Tovább olvasom >Strandválasztás okosan: így változik a Balaton turisztikai térképe
A Balaton továbbra is verhetetlen a hazai nyaralók körében –…
Tovább olvasom >