A Cryovac BDF® legfontosabb tulajdonsága továbbra is a flexibilitás
Az új CRYOVAC BDF® SOFT és CRYOVAC BDF® Easy Opening (könnyen nyitható) megoldások új távlatokat nyitnak úgy a termékmegjelenés, mint a csomagolóanyag és -költségek csökkentése terén.
A Sealed Air Cryovac egy különleges rendezvény keretében mutatta be páramentes, gázzáró zsugorfóliájának legújabb generációját párizsi csomagolástechnikai központjában, a Packforumon április 14-16 között. A közel 20 országból érkezett 68 résztvevő emellett megismerhette a CRYOVAC BDF® csomagok könnyű nyitását szolgáló egyszerű, teljes mértékben automatizált megoldást.
A 20 évnyi folyamatos fejlesztésnek és tökéletesítésnek köszönhetően mára a CRYOVAC BDF®-re a legrugalmasabb csomagolási technológiaként tekintenek, amely kitűnő oxigén- és aromazáró tulajdonságokkal rendelkezik és lényegében valamennyi élelmiszertípushoz alkalmazható, a készételektől egészen az egész szárnyasok csomagolásáig.
Az új CRYOVAC BDF® Soft egészen új szintre emeli a differenciált termékmegjelenést. Nagyobb flexibilitás alacsonyabb költségek mellett. A fólia kisebb zsugorerejének köszönhetően könnyebb és olcsóbb tálcatípusokon egyaránt alkalmazható. Egyes csomagolóelemek egyszerre távolíthatók el, mint például a pizzák alatt elhelyezett
tálcakorong. Ráadásul maga a fólia is vékonyabb, így a fóliatekercsre is több csomagolóanyag kerül, amellyel a tekercsek cseréjekor felmerülő gépállások ideje is csökken. A csomag kevésbé deformálódik, így a csomagolás nyomtatása jóval tetszetősebben mutat a csomagon.
„A fogyasztók egyre környezettudatosabbak” – emlékeztette az egybegyűlteket Florentino Ayuso, a Sealed Air EMEA termékekért felelős igazgatója. „A csomag súlyának 10-25%-os csökkentése alacsonyabb környezetterhelési adót és hulladékkezelési költségeket eredményez.”
A CRYOVAC BDF® Easy Opening (könnyen nyitható) megoldás jelenti a választ a végfogyasztók kényelmi elvárásaira. Háromévnyi fejlesztői munkának köszönhetően egy új, megbízható, márkaerősítő csomagolási megoldás jött létre, amely egyszerre kínál jobb fogyasztói élményt és biztonságos csomagolást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >