A Creative Partners kommunikálja a Sió Prémium márkát
A Sió-Eckes Kft, a Sió gyümölcslevek gyártója és forgalmazója, idén tavasszal meghívásos kreatív tendert hirdetett a Sió Prémium márka kommunikációjára, a győztes a Creative Partners reklámügynökség lett..
A Sió Prémium márka a magas gyümölcstartalmú nektárokat és a száz százalékos juice-okat jelenti – tájékoztatott Varga Andrea, a Sió márka menedzsere. A résztvevő négy ügynökség által beadott anyagok értékelését követően a Creative Partners nyerte el a megbízást. Az ügynökség már évek óta a Sió-Eckes Kft. partnere. Az ügynökség tenderen benyújtott anyagát a Milward Brown fogyasztói kutatásokon tesztelte.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
