A Creative Partners kommunikálja a Sió Prémium márkát

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 06. 22. 00:20

A Sió-Eckes Kft, a Sió gyümölcslevek gyártója és forgalmazója, idén tavasszal meghívásos kreatív tendert hirdetett a Sió Prémium márka kommunikációjára, a győztes a Creative Partners reklámügynökség lett..

A Sió Prémium márka a magas gyümölcstartalmú nektárokat és a száz százalékos juice-okat jelenti – tájékoztatott Varga Andrea, a Sió márka menedzsere.  A résztvevő négy ügynökség által beadott anyagok értékelését követően a Creative Partners nyerte el a megbízást. Az ügynökség már évek óta a Sió-Eckes Kft. partnere. Az ügynökség tenderen benyújtott anyagát a Milward Brown fogyasztói kutatásokon tesztelte.




Kapcsolódó cikkeink