A Creative Partners kommunikálja a Sió Prémium márkát
A Sió-Eckes Kft, a Sió gyümölcslevek gyártója és forgalmazója, idén tavasszal meghívásos kreatív tendert hirdetett a Sió Prémium márka kommunikációjára, a győztes a Creative Partners reklámügynökség lett..
A Sió Prémium márka a magas gyümölcstartalmú nektárokat és a száz százalékos juice-okat jelenti – tájékoztatott Varga Andrea, a Sió márka menedzsere. A résztvevő négy ügynökség által beadott anyagok értékelését követően a Creative Partners nyerte el a megbízást. Az ügynökség már évek óta a Sió-Eckes Kft. partnere. Az ügynökség tenderen benyújtott anyagát a Milward Brown fogyasztói kutatásokon tesztelte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >