A Creative Partners kommunikálja a Sió Prémium márkát
A Sió-Eckes Kft, a Sió gyümölcslevek gyártója és forgalmazója, idén tavasszal meghívásos kreatív tendert hirdetett a Sió Prémium márka kommunikációjára, a győztes a Creative Partners reklámügynökség lett..
A Sió Prémium márka a magas gyümölcstartalmú nektárokat és a száz százalékos juice-okat jelenti – tájékoztatott Varga Andrea, a Sió márka menedzsere. A résztvevő négy ügynökség által beadott anyagok értékelését követően a Creative Partners nyerte el a megbízást. Az ügynökség már évek óta a Sió-Eckes Kft. partnere. Az ügynökség tenderen benyújtott anyagát a Milward Brown fogyasztói kutatásokon tesztelte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >