A Creative Partners kommunikálja a Sió Prémium márkát
A Sió-Eckes Kft, a Sió gyümölcslevek gyártója és forgalmazója, idén tavasszal meghívásos kreatív tendert hirdetett a Sió Prémium márka kommunikációjára, a győztes a Creative Partners reklámügynökség lett..
A Sió Prémium márka a magas gyümölcstartalmú nektárokat és a száz százalékos juice-okat jelenti – tájékoztatott Varga Andrea, a Sió márka menedzsere. A résztvevő négy ügynökség által beadott anyagok értékelését követően a Creative Partners nyerte el a megbízást. Az ügynökség már évek óta a Sió-Eckes Kft. partnere. Az ügynökség tenderen benyújtott anyagát a Milward Brown fogyasztói kutatásokon tesztelte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >