A CP Groupé a thaiföldi és malájziai Tesco
A Tesco thaiföldi és malájziai üzletét a bangkoki székhelyű élelmiszer-, kiskereskedelmi és mezőgazdasági konglomerátumnak, a CP Groupnak adja el. A tranzakció értéke 10,6 milliárd dollár (9,27 milliárd euró) és a Tesco közleménye szerint 2020 második felében le is zajlik.
A lépés a Tesco Csoport további áramvonalasítását teszi lehetővé, aminek következtében módja nyílik a vállalatnak erőteljesebben a bevételgenerálásra összpontosítani a brit és írországi, valamint közép-európai egységekben.
Amennyiben a tranzakció a thai hatóságoktól zöld lámpát kap, úgy az egykor Ázsia iránt komoly üzleti reményeket tápláló cég csupán az indiai piacon – jelenleg a Tata kiskereskedelmi üzletágával, a Trenttel alapított közös vállalatban – lesz jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fehérbabot hívott vissza a Tesco
Rovarirtószer lehetséges jelenléte miatt fehérbabot hívott vissza a forgalomból a…
Tovább olvasom >Nébih: a Tesco is visszahívott kölesgolyót a forgalomból
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt a Tesco-Global Zrt. is visszahívott extrudált…
Tovább olvasom >57 millió forint országszerte a helyi fiatalok és közösségek jövőjére: elstartolt a Tesco új pályázati programja
„Start a jövőért” néven indult útjára október 14-én a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >