A CP Groupé a thaiföldi és malájziai Tesco
A Tesco thaiföldi és malájziai üzletét a bangkoki székhelyű élelmiszer-, kiskereskedelmi és mezőgazdasági konglomerátumnak, a CP Groupnak adja el. A tranzakció értéke 10,6 milliárd dollár (9,27 milliárd euró) és a Tesco közleménye szerint 2020 második felében le is zajlik.
A lépés a Tesco Csoport további áramvonalasítását teszi lehetővé, aminek következtében módja nyílik a vállalatnak erőteljesebben a bevételgenerálásra összpontosítani a brit és írországi, valamint közép-európai egységekben.
Amennyiben a tranzakció a thai hatóságoktól zöld lámpát kap, úgy az egykor Ázsia iránt komoly üzleti reményeket tápláló cég csupán az indiai piacon – jelenleg a Tata kiskereskedelmi üzletágával, a Trenttel alapított közös vállalatban – lesz jelen.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Magyar agrárinformatikai cég hódít Malajziában
Malajziában indult el egy kiemelt zöldmezős agrárberuházás, ahol a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >