A COVID ellenére nőtt a DS Smith éves profitja
Öt százalékos éves profitemelkedésről számolt be a DS Smith. A csomagolócég az e-commerce iránti növekvő igénynek tulajdonítja a növekedést.

Az e-commerce a kiút a válságból
A cég elmondása szerint a COVID-krízus 15 millió fontnyi veszteséget okozott a cégnek, ugyanakkor 660 millió fontos működtetési profitot mért a tavalyi 631 millió fontos nyereséghez képest.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Jack Ma újra az Alibaba élvonalában – az AI fejlesztése adhat lendületet a cégnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >