A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az olasz Coop Italian Food (CIF): a megállapodás értelmében a Tommy kizárólagos forgalmazóként több mint 600 Coop saját márkás terméket kínál majd Horvátországban.
Az együttműködés célja a beszállítói lánc egyszerűsítése és a közvetítők kiiktatásával elérhető versenyképes árképzés.
Az első 140 Coop-termék június közepén jelent meg az üzletek polcain, a választék pedig év végéig 600 tételre bővül, amelynek több mint 70%-a élelmiszer. A kínálatban megtalálhatóak lesznek az olasz konyha olyan klasszikusai, mint a tészta, az olívaolaj, a sajt, a felvágottak, de lesznek készételek és édességek is.
Zoran Mikulić, a Tommy igazgatósági tagja szerint a megállapodás fontos stratégiai lépés a kínálat erősítése és a versenyképesség növelése érdekében.
Paolo Bonsignore, a Coop Italian Food kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta:
– A horvát piacban komoly potenciált látunk, és biztosak vagyunk abban, hogy a fogyasztók értékelni fogják az olasz minőséget.
Dalmácia piacvezető élelmiszerlánca, a Tommy 230 üzletével országosan a hetedik legnagyobb szereplő. A cég korábban árstopot vezetett be, és felszólította a beszállítókat az árak kordában tartására, amivel a kedvező fogyasztói árak melletti elkötelezettségét hangsúlyozta.
Az együttműködés a Coop második próbálkozása a horvát piacon, miután az Ipercoop lánc korábbi kísérlete 2009-ben a SPAR általi felvásárlással zárult.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >300 millió eurós finanszírozáshoz jutott a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi lánc 300 millió eurós finanszírozási csomagot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >