A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az olasz Coop Italian Food (CIF): a megállapodás értelmében a Tommy kizárólagos forgalmazóként több mint 600 Coop saját márkás terméket kínál majd Horvátországban.
Az együttműködés célja a beszállítói lánc egyszerűsítése és a közvetítők kiiktatásával elérhető versenyképes árképzés.
Az első 140 Coop-termék június közepén jelent meg az üzletek polcain, a választék pedig év végéig 600 tételre bővül, amelynek több mint 70%-a élelmiszer. A kínálatban megtalálhatóak lesznek az olasz konyha olyan klasszikusai, mint a tészta, az olívaolaj, a sajt, a felvágottak, de lesznek készételek és édességek is.
Zoran Mikulić, a Tommy igazgatósági tagja szerint a megállapodás fontos stratégiai lépés a kínálat erősítése és a versenyképesség növelése érdekében.
Paolo Bonsignore, a Coop Italian Food kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta:
– A horvát piacban komoly potenciált látunk, és biztosak vagyunk abban, hogy a fogyasztók értékelni fogják az olasz minőséget.
Dalmácia piacvezető élelmiszerlánca, a Tommy 230 üzletével országosan a hetedik legnagyobb szereplő. A cég korábban árstopot vezetett be, és felszólította a beszállítókat az árak kordában tartására, amivel a kedvező fogyasztói árak melletti elkötelezettségét hangsúlyozta.
Az együttműködés a Coop második próbálkozása a horvát piacon, miután az Ipercoop lánc korábbi kísérlete 2009-ben a SPAR általi felvásárlással zárult.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >Okoskukát vezet be az olasz Unicoop Firenze
Az olasz Unicoop Firenze kiskereskedelmi lánc új, mesterséges intelligencia alapú…
Tovább olvasom >Mikor vásárolnak be a családok? Így alakul az iskolakezdési szezon a SPAR-nál
Különlegesen széles választékkal és a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közös jótékonysági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >