A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 27. 09:04

Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az olasz Coop Italian Food (CIF): a megállapodás értelmében a Tommy kizárólagos forgalmazóként több mint 600 Coop saját márkás terméket kínál majd Horvátországban.

Az együttműködés célja a beszállítói lánc egyszerűsítése és a közvetítők kiiktatásával elérhető versenyképes árképzés.

Az első 140 Coop-termék június közepén jelent meg az üzletek polcain, a választék pedig év végéig 600 tételre bővül, amelynek több mint 70%-a élelmiszer. A kínálatban megtalálhatóak lesznek az olasz konyha olyan klasszikusai, mint a tészta, az olívaolaj, a sajt, a felvágottak, de lesznek készételek és édességek is.

Zoran Mikulić, a Tommy igazgatósági tagja szerint a megállapodás fontos stratégiai lépés a kínálat erősítése és a versenyképesség növelése érdekében.

Paolo Bonsignore, a Coop Italian Food kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta:

– A horvát piacban komoly potenciált látunk, és biztosak vagyunk abban, hogy a fogyasztók értékelni fogják az olasz minőséget.

Dalmácia piacvezető élelmiszerlánca, a Tommy 230 üzletével országosan a hetedik legnagyobb szereplő. A cég korábban árstopot vezetett be, és felszólította a beszállítókat az árak kordában tartására, amivel a kedvező fogyasztói árak melletti elkötelezettségét hangsúlyozta.

Az együttműködés a Coop második próbálkozása a horvát piacon, miután az Ipercoop lánc korábbi kísérlete 2009-ben a SPAR általi felvásárlással zárult.

Kapcsolódó cikkeink