A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az olasz Coop Italian Food (CIF): a megállapodás értelmében a Tommy kizárólagos forgalmazóként több mint 600 Coop saját márkás terméket kínál majd Horvátországban.
Az együttműködés célja a beszállítói lánc egyszerűsítése és a közvetítők kiiktatásával elérhető versenyképes árképzés.
Az első 140 Coop-termék június közepén jelent meg az üzletek polcain, a választék pedig év végéig 600 tételre bővül, amelynek több mint 70%-a élelmiszer. A kínálatban megtalálhatóak lesznek az olasz konyha olyan klasszikusai, mint a tészta, az olívaolaj, a sajt, a felvágottak, de lesznek készételek és édességek is.
Zoran Mikulić, a Tommy igazgatósági tagja szerint a megállapodás fontos stratégiai lépés a kínálat erősítése és a versenyképesség növelése érdekében.
Paolo Bonsignore, a Coop Italian Food kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta:
– A horvát piacban komoly potenciált látunk, és biztosak vagyunk abban, hogy a fogyasztók értékelni fogják az olasz minőséget.
Dalmácia piacvezető élelmiszerlánca, a Tommy 230 üzletével országosan a hetedik legnagyobb szereplő. A cég korábban árstopot vezetett be, és felszólította a beszállítókat az árak kordában tartására, amivel a kedvező fogyasztói árak melletti elkötelezettségét hangsúlyozta.
Az együttműködés a Coop második próbálkozása a horvát piacon, miután az Ipercoop lánc korábbi kísérlete 2009-ben a SPAR általi felvásárlással zárult.
Kapcsolódó cikkeink
Az olasz idegenforgalomban dolgozók eltérően értékelik a nyári szezon eredményeit
Olaszország idegenforgalma kiválóan szerepelt a turizmusért felelős miniszter, Daniela Santanche…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
A fenntarthatóság ma már nem csupán erkölcsi kérdés, hanem gazdasági,…
Tovább olvasom >Diákverseny a mozgás és a botanika jegyében
Hatodik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >További cikkeink
A robbanásszerű keresletnövekedésre válaszul bővíti joghurtgyárát a Danone az USA-ban
Több millió dolláros beruházással bővíti az ohiói Minster városában található…
Tovább olvasom >A kávét és édességeket terhelő adók eltörlését tervezi Dánia
2027-re teljesen kivezetné a kávéra és édességekre kivetett adókat Dánia,…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: az árrésstop és a plázastop nem a kiskereskedelem érdekeit szolgálja
A kormány meghosszabbította az árrésstopot és szigorította a plázastop szabályait,…
Tovább olvasom >