A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az olasz Coop Italian Food (CIF): a megállapodás értelmében a Tommy kizárólagos forgalmazóként több mint 600 Coop saját márkás terméket kínál majd Horvátországban.
Az együttműködés célja a beszállítói lánc egyszerűsítése és a közvetítők kiiktatásával elérhető versenyképes árképzés.
Az első 140 Coop-termék június közepén jelent meg az üzletek polcain, a választék pedig év végéig 600 tételre bővül, amelynek több mint 70%-a élelmiszer. A kínálatban megtalálhatóak lesznek az olasz konyha olyan klasszikusai, mint a tészta, az olívaolaj, a sajt, a felvágottak, de lesznek készételek és édességek is.
Zoran Mikulić, a Tommy igazgatósági tagja szerint a megállapodás fontos stratégiai lépés a kínálat erősítése és a versenyképesség növelése érdekében.
Paolo Bonsignore, a Coop Italian Food kereskedelmi igazgatója hangsúlyozta:
– A horvát piacban komoly potenciált látunk, és biztosak vagyunk abban, hogy a fogyasztók értékelni fogják az olasz minőséget.
Dalmácia piacvezető élelmiszerlánca, a Tommy 230 üzletével országosan a hetedik legnagyobb szereplő. A cég korábban árstopot vezetett be, és felszólította a beszállítókat az árak kordában tartására, amivel a kedvező fogyasztói árak melletti elkötelezettségét hangsúlyozta.
Az együttműködés a Coop második próbálkozása a horvát piacon, miután az Ipercoop lánc korábbi kísérlete 2009-ben a SPAR általi felvásárlással zárult.
Kapcsolódó cikkeink
A Spar 1,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette üzlethálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A SPAR dubai csoki ízű fagylaltja lett a legújabb magyar exporttermék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >