A Coop-boltok közzéteszik az élelmiszerlánc-biztonsági zöld számot
A Coop hálózat felelős kereskedőként támogatja a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) célkitűzését, miszerint a termőföldtől az asztalig biztosított legyen, hogy a fogyasztók elé megbízható, jó minőségű élelmiszer kerüljön. A Coop a kereskedelmi láncok között elsőként vállalta fel, hogy minden üzletében kirakja a NÉBIH márciustól hívható ingyenes zöldszámát, ahol a fogyasztók az élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos panaszaikat jelenthetik be.
A Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal és a Magyar Élelmiszer-biztonsági Hivatal egyesülésével létrejött Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH), megalakulásakor célkitűzésként fogalmazta meg, hogy a lakosság ellenőrzött és biztonságos élelmiszerekkel találkozzon a boltok polcain.
A hivatal 2012. március 26-án, a húsvéti nagy élelmiszer ellenőrzésekhez kapcsolódóan létrehozott egy ingyenesen hívható zöld számot, ahol a fogyasztók élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos panaszaikat egyszerűen és gyorsan bejelenthetik. A lakossági telefonok lehetőséget teremtenek arra, hogy az élelmiszerlánc-biztonsági szakemberek gyorsan, célzottabban reagálhassanak egy-egy problémára. A Coop üzletlánc a minőségi hazai élelmiszertermelés elkötelezett híveként a kereskedelmi láncok között elsőként vállalta, hogy az újonnan létrejött hivatal célkitűzésével egyetértve, minden üzletében kihelyezi a fogyasztók tájékoztatása szempontjából fontos, az ingyenesen hívható zöldszámokat tartalmazó figyelemfelkeltő plakátokat, matricákat.
Az élelmiszerlánc-biztonsági szabálytalanságok a 06-80/ a Nébih, azaz a 06-80/263-244-es, ingyenesen hívható zöldszámon jelenthetőek be. A bejelentéseket hétfőtől-csütörtökig 8:00-tól 16:30-ig, pénteken 8:00-tól 14:00-ig fogadják a Hivatal munkatársai, éjszaka pedig üzenetrögzítő rögzíti a hívásokat. A bejelentéskor meg kell adni például a vásárlás helyét, az üzlet megnevezésével és címével; a vásárlás idejét; az élelmiszer és a gyártó pontos megnevezését; a termék gyártási számát; valamint minőség-megőrzési idejét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >