A Colonnade Biztosító felkészült az Unitravel utasainak mielőbbi kártalanítására
A Colonnade Biztosító a jogszabályoknak megfelelően felkészült az Unitravel Kft. érintett utasainak mielőbbi kártalanítására, a biztosító egyeztetést folytat a Fővárosi Kormányhivatallal, a hatósági határozat meghozatalát követően haladéktalanul megkezdi az ügyintézést, a jogszabályban meghatározott módon és mértékig.
Közölték: a Colonnade Biztosító a kialakult helyzetet kiemelt prioritással kezeli, munkatársai megerősített ügyfélszolgálati háttérrel állnak rendelkezésre, hogy minden jogos kárigényt szakszerűen és a lehető leggyorsabban rendezzenek.
A cég közleménye szerint bár a kárrendezési eljárás megindítására kizárólag a Fővárosi Kormányhivatal hivatalos, fizetésképtelenséget megállapító határozatának megszületését követően van lehetőség, a kárigény benyújtásához szükséges dokumentumokat – az ügyintézés előkészítéseként – előzetesen is benyújthatják az érintettek. A kapcsolattartás megkönnyítése érdekében dedikált e-mail-címet hoztak létre, amely kizárólag az Unitravel-üggyel érintett ügyfelek részére biztosít közvetlen elérhetőséget és támogatást, ez a biztositek@colonnade.hu. A fejleményekről folyamatosan tájékoztatják az érintetteket.
A kormányhivatal mielőbb határozatot hoz, hogy megkezdődhessen a csődbe ment utazási iroda utasainak kártérítése – közölte Budapest Főváros Kormányhivatala. A hivatal kereskedelmi hatóságként a bajba jutott utasok megsegítése érdekében eljárást indított a csődbe ment Unitravel Kft. utazási iroda ügyében, amely keretében megvizsgálja a vállalkozás közleményében foglaltakat, különös figyelemmel a fizetésképtelenségi helyzetére. A kormányhivatal – az érintett biztosítóval egyeztetve – minél előbb meghozza azt a hatósági határozatot, amelynek eredményeképpen a biztosító megkezdheti az érintett utasok kártalanítását, több mint 460 millió forint összértékben – írták.
Az Unitravel Kft. hétfőn tájékoztatta az utasokat arról, hogy fizetésképtelenné vált. Az iroda honlapján megjelent, hogy vállalásait nem tudja teljesíteni, ám a külföldön tartózkodó utasok hazajutása biztosított. Hozzátették: határozottan és kifejezetten kérik azokat az utasaikat, akik még nem kezdték meg az utazásukat, hogy semmiképpen ne jelenjenek meg azon.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója
A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén…
Tovább olvasom >Magyar Utazási Irodák Szövetsége: ez állhat a csődbe ment UniTravel esete mögött
Negyven év működés után fizetésképtelenséget jelentett az UniTravel Kft., az…
Tovább olvasom >Lecsapott a vihar a magyarok kedvenc üdülőhelyére – sokkoló videó!
Rendkívüli vihar csapott le kedden délelőtt a horvátországi Splitre, percek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója
A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén…
Tovább olvasom >