Coca-Cola- WWF összefogás a jegesmedvék élőhelyéért
A WWF és a Coca-Cola összefogtak, hogy felhívják a figyelmet a jegesmedvék élőhelyét fenyegető veszélyekre, ezért elindították az Arctic Home kampányt, amelyben a Coca-Cola 2013-ban és a következő 2 évben 1-1 millió euró értékben támogatja a WWF munkáját. A programhoz bárki csatlakozhat a www.arctichome.hu oldalon.
Az Északi-sarkvidék a jegesmedvék természetes élőhelye, azonban ezt a területet egyre intenzívebben érinti a klímaváltozás. A sarkvidék az átlagnál sokkal gyorsabban melegszik, aminek következtében néhány évtizeden belül nyaranta teljesen eltűnhet a jégtakaró.
Ennek megelőzésére fogott össze a Coca-Cola és a WWF. Az elkövetkező hetekben 16 országban indítják útjára az Arctic Home programot, többek között Magyarországon is, és folytatják majd további két éven keresztül. Ebben a WWF törekvéseit a Coca-Cola kommunikációs erejével és erőforrásaival támogatja. Közös céljuk a sarki jégtakaró megőrzése, egyedülálló élővilágának megóvása, és hogy a programon keresztül minél szélesebb körben hívják fel a figyelmet a klímaváltozás veszélyeire, hiszen a globális problémákat csak közösen, összefogással lehet megoldani.
A kampányban a Coca-Cola évente 1 millió euróval támogatja a WWF sarkvidéki tevékenységét, és a márka kedvelőit is felkéri, hogy járuljanak hozzá adományaikkal a program sikeréhez.
Az Arctic Home kampánnyal január közepétől február közepéig a televíziókban és a mozikban is találkozhat a nagyközönség. Ugyanebben az időszakban print és online hirdetésekben is feltűnnek a program üzenetei. A márka Citylight plakátokon egészen február végéig próbálja felhívni a budapestiek figyelmét a jegesmedvék élőhelyét fenyegető veszélyekre.
Az Arctic Home két legkiemelkedőbb eleme a Városligeti Műjégpályán elhelyezett jegesmedve-installáció és a 0,5 literes Coca-Cola palackok csomagolása. Február 17-ig a Műjégpályánál bárki fotózkodhat egy életnagyságú jegesmedve-családdal, és Európában eddig egyedülállóan, most először 300 millió Coca-Cola és Coca-Cola Zero palackon jelenik meg egy jegesmedve anya és két bocsa, amint épp keresztülvágnak a sarkvidéken. A limitált palackok már január elejétől megtalálhatóak a boltok polcain és egészen február végéig elérhetőek lesznek.
A pán-európai reklámkampánnyal támogatott adománygyűjtésen a WWF-hez befolyt összeget a helyi közösségekkel és érdekképviseleti szervekkel együttműködve fogják felhasználni e különleges és fontos élőhely megóvására. Mindezeken túl az összegből jut tudományos kutatások támogatására, és az emberek és medvék között kialakuló konfliktusok csökkentésére is.
A Coca-Cola és a WWF mindenkit arra invitál, hogy csatlakozzon és tudjon meg több információt a programról a www.arctichome.hu oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >