A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya
A The Coca-Cola Company különleges globális kampányt indít, amellyel a Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönzi a fogyasztókat. A márka 2021-es receptúra módosításának sikerére építve a vállalat 2023-ban megújítja „Az eddigi legjobb Coca-Cola?” platformot, és új kezdeményezést is indít „Kortyolj bele!” néven.
A digitális fókuszú kampányt világszerte idén februárban és márciusban indítja el a vállalat azzal a céllal, hogy felgyorsítsa mind a Coca-Cola Zéró Cukor, mind a 2022 júniusában bevezetett, koffeinmentes Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein növekedését. Az üdítőital-gyártó azokat is szeretné megszólítani, akik azért nem próbálták még ki eddig a cukormentes Coca-Cola termékeket, mert nem szerettek volna kompromisszumot kötni az íz terén.
„A kampányban a Coca-Cola Zéró Cukor kiváló ízét emeljük ki. A 2023-ban megújult »Az eddigi legjobb Coca-Cola?« platform központi gondolata, hogy a Coca-Cola Zéró Cukor ellenállhatatlanul finom, azaz túl jó ahhoz, hogy őrizetlenül hagyjuk. A kampány humoros, elsősorban közösségimédia-felületeken futó elemei a bevonódást és a megosztásokat ösztönzik”
– mondta el Vida Annamária, a márka magyarországi brand menedzsere.
„Mindannyian átéltük már, amikor kinyitjuk a hűtőszekrényt, hogy élvezzük kedvenc italunkat, és rájövünk, hogy valaki már megelőzött minket. Mostani kampányunk azt a helyzetet állítja a digitális és közösségi tartalmak középpontjába, hogy valaki elvette az ellenállhatatlanul finom Coca-Cola Zéró Cukor italunkat. A kampányban tartalomkészítőkkel és influencerekkel működünk együtt, ezen kívül out-of-home eszközöket is használunk, valamint innovatív kóstoltatásokban és kreatív élményekben is részük lesz fogyasztóinknak. A kampányelemek mindegyike a #kortyoljbele« hashtag köré épül”
– mondta el Vida Annamária.
A kampányt a WPP OpenX ügynöksége tervezte, a jellegzetes vizuális- és designelemek Jack Teagle brit illusztrátor alkotásai.
Vida Annamária hozzátette:
„Új kampányunk újabb példa a Coca-Cola részéről arra, hogy globális marketingaktivációkon keresztül keltsük életre »Nyiss a csodára!« filozófiánkat. Úgy gondoljuk, azzal, hogy ösztönözzük az élmények megosztását, a Coca-Cola Zéró Cukor rajongóiból egy globális közösséget kovácsolunk, amely szórakoztató, könnyed, de mégis hiteles módon tudja bemutatni másoknak is az ital nagyszerű ízét.”
A Coca-Cola Zéró Cukor a vállalat növekedésének továbbra is fontos motorja. A márka 2016-ban megújult receptúrája, valamint a 2022-ben bevezetett cukor- és koffeinmentes termék bevezetése óta az eladások jelentősen nőttek.
Az alacsony cukortartalmú és cukormentes italok eladásainak növelése érdekében a Coca-Cola jelentős beruházásokat hajtott végre: így például kisebb kiszereléseket is kínál, és növelte az alacsony cukortartalmú, illetve cukormentes termékek marketingköltéseit is. 2022 februárjában világszerte bemutatták a Coke Creations programot, amely limitált példányszámú új ízeket, dizájnokat, együttműködéseket és élményeket kínál, mélyebb élményt nyújtva a fiatal generáció számára.
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >