A Coca-Cola segítségével idén karácsonykor még könnyebb jót tenni
A Coca-Cola Magyarország két évvel ezelőtti karácsonyi akciójának folytatásaként újra lehetővé teszi, hogy egy apró gesztussal segítsünk a rászorulóknak. A budapesti Szent István Téren megrendezett adventi vásár látogatói minden, a helyszínen megvásárolt Coca-Cola üdítővel azokat támogatják, akiknek leginkább szükségük van rá; a Magyar Vöröskereszttel együttműködésben minden palack után egy adag ételt juttatnak el az közvetlenül azoknak, akiknek szüksége van rá. Az üdítőitalgyártó és a segélyszervezet évek óta dolgozik azon, hogy kicsit boldogabbá tegye azokat, akiknek nemcsak ételből, de örömből is kevesebb jut.
A „Nyiss a csodára” márkafilozófia keretében a Coca‑Cola – Magyarországon forgatott – idei karácsonyi reklámfilmje az emberekben rejlő kedvességet és örömet helyezi új megvilágításba. Ez inspirálta a vállalat jótékony kezdeményezését is: 2021. november 19. és 2022. január 1. között az Adventi Ünnep a Bazilikánál látogatói minden palack Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Fuzetea, Cappy és Naturaqua megvásárlásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Magyar Vöröskereszt segítségével egy adag ételt juttassanak el a rászorulóknak. A segélyszervezet a támogatást kifejezetten nem a karácsonyi időszakban tervezi felhasználni, hiszen ilyenkor nagyon sokan adakoznak, igyekeznek megkönnyíteni a nehezebb sorsúak életét. Ám a segítségre, ételadományra az év többi hónapjában is nagy szükség van. Ezért a Magyar Vöröskereszt 2022 első félévében osztja majd ki a vállalat támogatásából vásárolt élelmiszercsomagokat.
A Coca-Cola Magyarország 2019. decemberében rendhagyó kampányt indított: a kupakokban található kóddal nem nyerni lehetett, hanem egy-egy tál melegételt adományozni a rászorulóknak.
Tavaly, a koronavírus-világjárvány idején a Coca-Cola Magyarország „Reklám helyett segítség” kezdeményezése keretében a vállalat forrásait a közösség szolgálatába állította: áprilistól szüneteltette saját kereskedelmi reklámtevékenységét, márkáinak hirdetésekre szánt felületeit és a közösségimédia-csatornáit a Magyar Vöröskeresztnek adta át. A koronavírus első hulláma alatt az összes, a Vöröskereszt rendelkezésére bocsájtott médiafelületet a lakosság hiteles tájékoztatására, és olyan, a veszélyhelyzet alatt is kiemelten fontos tevékenységeinek népszerűsítésére használta, mint a véradás, az önkéntesség vagy a szociális segítségnyújtás. A vállalat globális alapítványa, a The Coca-Cola Foundation 200 ezer dollár (kb. 65 millió forint) értékű pályázati forrást juttatott a segélyszervezetnek, amit a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került emberek támogatására fordítottak. Emellett a Coca-Cola Magyarország 5 területi képviselője céges autóval állt be a Magyar Vöröskereszt kötelékébe, hogy a régiós raktárakból eljuttassák az adományokat a célpontokra: rászoruló családoknak, hajléktalanellátóknak, anyaotthonoknak, de vittek adományokat kórházakba is. További 16 területi képviselő munkaidején kívül, önkéntes munkában, a Coca-Cola által biztosított infrastruktúra segítségével segítette a karitatív szervezet munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
4 millió fontot költ a brit Tesco iskolai zöldség- és gyümölcsprogramjára
A brit Tesco 4 millió fontot költ új programjára, amely…
Tovább olvasom >Jótékony célokra is felajánlhatjuk a visszaváltott italcsomagolások ellenértékét
Az italcsomagolások visszaváltásának kötelező rendszere (DRS) július 1-jén élesben is…
Tovább olvasom >1,25 millió adagnak megfelelő mennyiségű ételt adományoz az Arla és a Nestlé a FareShare-nek
Az Arla és a Nestlé együtt 1,25 millió adagnak megfelelő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >