A Coca-Cola nem reklámoz több orosz tévécsatornán
A Coca-Cola beszünteti termékei reklámozását több, a Kremlhez közel álló tévében – jelenti az N24 német hírtévévé, a Vedomosztyi orosz lapra hivatkozva. Három tévéadó a Rosszija Bank ellenőrzése alatt álló holdinghoz tartozik, a negyedik az orosz védelmi minisztériumhoz, utóbbi hazafias adásokat sugároz.
A Rosszija Bankkal szemben az Európai Unió és az Egyesült Államok szankciókat léptetett életbe, ezért ténylegesen tilos üzleteket kötnie az orosz pénzintézettel.
A Coca-Cola visszautasította azt a véleményt, miszerint döntését politikai okokból hozta volna. A Vedomosztyi szerint a Coca-Cola az egyik legfontosabb hirdető az orosz piacon, az ilyen célú éves kiadásainak az összege több mint 2,5 milliárd rubel (52 millió euró). (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >