A Coca-Cola nem reklámoz több orosz tévécsatornán
A Coca-Cola beszünteti termékei reklámozását több, a Kremlhez közel álló tévében – jelenti az N24 német hírtévévé, a Vedomosztyi orosz lapra hivatkozva. Három tévéadó a Rosszija Bank ellenőrzése alatt álló holdinghoz tartozik, a negyedik az orosz védelmi minisztériumhoz, utóbbi hazafias adásokat sugároz.
A Rosszija Bankkal szemben az Európai Unió és az Egyesült Államok szankciókat léptetett életbe, ezért ténylegesen tilos üzleteket kötnie az orosz pénzintézettel.
A Coca-Cola visszautasította azt a véleményt, miszerint döntését politikai okokból hozta volna. A Vedomosztyi szerint a Coca-Cola az egyik legfontosabb hirdető az orosz piacon, az ilyen célú éves kiadásainak az összege több mint 2,5 milliárd rubel (52 millió euró). (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >