A Coca-Cola nem reklámoz több orosz tévécsatornán
A Coca-Cola beszünteti termékei reklámozását több, a Kremlhez közel álló tévében – jelenti az N24 német hírtévévé, a Vedomosztyi orosz lapra hivatkozva. Három tévéadó a Rosszija Bank ellenőrzése alatt álló holdinghoz tartozik, a negyedik az orosz védelmi minisztériumhoz, utóbbi hazafias adásokat sugároz.
A Rosszija Bankkal szemben az Európai Unió és az Egyesült Államok szankciókat léptetett életbe, ezért ténylegesen tilos üzleteket kötnie az orosz pénzintézettel.
A Coca-Cola visszautasította azt a véleményt, miszerint döntését politikai okokból hozta volna. A Vedomosztyi szerint a Coca-Cola az egyik legfontosabb hirdető az orosz piacon, az ilyen célú éves kiadásainak az összege több mint 2,5 milliárd rubel (52 millió euró). (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >