A Coca-Cola nem reklámoz több orosz tévécsatornán
A Coca-Cola beszünteti termékei reklámozását több, a Kremlhez közel álló tévében – jelenti az N24 német hírtévévé, a Vedomosztyi orosz lapra hivatkozva. Három tévéadó a Rosszija Bank ellenőrzése alatt álló holdinghoz tartozik, a negyedik az orosz védelmi minisztériumhoz, utóbbi hazafias adásokat sugároz.
A Rosszija Bankkal szemben az Európai Unió és az Egyesült Államok szankciókat léptetett életbe, ezért ténylegesen tilos üzleteket kötnie az orosz pénzintézettel.
A Coca-Cola visszautasította azt a véleményt, miszerint döntését politikai okokból hozta volna. A Vedomosztyi szerint a Coca-Cola az egyik legfontosabb hirdető az orosz piacon, az ilyen célú éves kiadásainak az összege több mint 2,5 milliárd rubel (52 millió euró). (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >