A Coca-Cola meghaladta a várakozásokat
A Coca-Cola jelentése alapján a cég meghaladta az elemzői várakozásokat a negyedéves eredmények terén, főként a Fanta és Fairlife termékek iránti fokozott keresletnek köszönhetően.
Az LSEG elemzői felmérése szerint a vállalat egy részvényre jutó nyeresége 74 cent volt, szemben a várt 70 centtel, míg a bevétel 11,30 milliárd dollárra nőtt, ami felülmúlja az előzetesen várt 11,01 milliárd dollárt. A nettó nyereség az első negyedévben 3,18 milliárd dollár volt, ami növekedést jelent az egy évvel korábbi 3,11 milliárd dollárhoz képest.
A vállalat azonban 760 millió dolláros nem készpénzes értékvesztést is elszámolt a Bodyarmor sportital márka kapcsán, amely 2021-ben került teljes egészében a cég tulajdonába. A nettó árbevétel 3%-kal, míg az organikus eladások 11%-kal nőttek. Az észak-amerikai piac lassan indult, de a negyedév során javulást mutatott.
James Quincey, a Coca-Cola vezérigazgatója szerint bár az amerikai fogyasztók továbbra is jó állapotban vannak, az alacsony jövedelmű rétegek vásárlóereje csökkent. Az árak emelkedtek az előző évhez képest, ami bizonyos piacokon a hiperinflációt tükrözi. A cég mostantól 8-9%-os éves szerves bevételnövekedésre számít, miközben a 4-5%-os összehasonlítható nyereségnövekedést továbbra is fenntartja.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >