A Coca-Cola meghaladta a várakozásokat
A Coca-Cola jelentése alapján a cég meghaladta az elemzői várakozásokat a negyedéves eredmények terén, főként a Fanta és Fairlife termékek iránti fokozott keresletnek köszönhetően.
Az LSEG elemzői felmérése szerint a vállalat egy részvényre jutó nyeresége 74 cent volt, szemben a várt 70 centtel, míg a bevétel 11,30 milliárd dollárra nőtt, ami felülmúlja az előzetesen várt 11,01 milliárd dollárt. A nettó nyereség az első negyedévben 3,18 milliárd dollár volt, ami növekedést jelent az egy évvel korábbi 3,11 milliárd dollárhoz képest.
A vállalat azonban 760 millió dolláros nem készpénzes értékvesztést is elszámolt a Bodyarmor sportital márka kapcsán, amely 2021-ben került teljes egészében a cég tulajdonába. A nettó árbevétel 3%-kal, míg az organikus eladások 11%-kal nőttek. Az észak-amerikai piac lassan indult, de a negyedév során javulást mutatott.
James Quincey, a Coca-Cola vezérigazgatója szerint bár az amerikai fogyasztók továbbra is jó állapotban vannak, az alacsony jövedelmű rétegek vásárlóereje csökkent. Az árak emelkedtek az előző évhez képest, ami bizonyos piacokon a hiperinflációt tükrözi. A cég mostantól 8-9%-os éves szerves bevételnövekedésre számít, miközben a 4-5%-os összehasonlítható nyereségnövekedést továbbra is fenntartja.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >