Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Coca-Cola megerősíti szénsavmentes bázisát
A Coca-Cola megerősíti szénsavmentes bázisát
A Coca-Cola szeretné megerősíteni szénsavmentes üdítőital bázisát, ezért az egyik legnagyobb piacra vetett szemet: a Nestea márka Indiában a Mumbai piacon is megjelent.
Ha a bevezetés sikeres, India-szerte jövőre jelenik meg mindenhol a Nestea. A Coca-Cola Indiában eddig a következő márkákkal van jelen: Coca-Cola, Limca, Fanta, Thums Up és a Kinley.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >