A Coca-Cola Magyarország újra támogatja az MPB-t
A Coca-Cola Magyarország újraindítja a Magyar Paralimpiai Bizottság (MPB) idén májusban felfüggesztett támogatását.
Pénteki közös közleményük szerint a cég a szponzori együttműködés során a jövőben az MPB éves sportszakmai tervének megvalósítását támogatja.
A szponzorálást az MPB vezetésével kapcsolatos botrány miatt függesztette fel a vállalat, amikor kiderült, hogy Gömöri Zsolt elnök 2012-ben hárommillió forint vissza nem térítendő támogatást kapott a bizottságtól hitele végtörlesztésére. A szervezetet emellett visszaélésekkel, törvénytelenséggel vádolták meg, többek között vezetői indokolatlan utazásaival kapcsolatban. Gömöri június 16-án nemcsak elnöki posztjáról mondott le, hanem közös megegyezéssel megszüntette a főtitkári és sportigazgatói posztra vonatkozó munkaszerződését is.
Szabó Lászlónak, az MPB új elnökének egyik legfontosabb célkitűzése, hogy helyreállítsa a szervezet iránti bizalmat és átláthatóbbá tegye annak működését – áll a közleményben.
„Nem pusztán a támogatás újraindulása a fontos, hanem az, hogy helyreállt a bizalom a Magyar Paralimpai Bizottság iránt – mondta Szabó László. – Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy hatékonyan végezhessük a sportolók érdekében folytatott munkánkat és minden erőnkkel a jövő évi paralimpiára készülhessünk.”
„A Paralimpiai Bizottság új vezetésében biztosítva látjuk a szponzori támogatások átlátható és hatékony felhasználását” – idézi a közlemény Tóth Valentint, a cég kommunikációs vezetőjét.
A Coca-Cola Magyarország 2008 óta támogatja a Magyar Paralimpiai Bizottságot, a világcég pedig – az 1928-as amszterdami olimpia óta – a legrégebbi hivatalos támogatója az olimpiai mozgalomnak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Szeptember elején véget ért a Magyarország Kormánya által a vidéki…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >Reziliencia fejlesztő tananyagokat publikált a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformja
A rugalmasság és alkalmazkodóképesség kulcsfontosságúak a munka világában és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >