A Coca-Cola Magyarország újra támogatja az MPB-t
A Coca-Cola Magyarország újraindítja a Magyar Paralimpiai Bizottság (MPB) idén májusban felfüggesztett támogatását.
Pénteki közös közleményük szerint a cég a szponzori együttműködés során a jövőben az MPB éves sportszakmai tervének megvalósítását támogatja.
A szponzorálást az MPB vezetésével kapcsolatos botrány miatt függesztette fel a vállalat, amikor kiderült, hogy Gömöri Zsolt elnök 2012-ben hárommillió forint vissza nem térítendő támogatást kapott a bizottságtól hitele végtörlesztésére. A szervezetet emellett visszaélésekkel, törvénytelenséggel vádolták meg, többek között vezetői indokolatlan utazásaival kapcsolatban. Gömöri június 16-án nemcsak elnöki posztjáról mondott le, hanem közös megegyezéssel megszüntette a főtitkári és sportigazgatói posztra vonatkozó munkaszerződését is.
Szabó Lászlónak, az MPB új elnökének egyik legfontosabb célkitűzése, hogy helyreállítsa a szervezet iránti bizalmat és átláthatóbbá tegye annak működését – áll a közleményben.
„Nem pusztán a támogatás újraindulása a fontos, hanem az, hogy helyreállt a bizalom a Magyar Paralimpai Bizottság iránt – mondta Szabó László. – Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy hatékonyan végezhessük a sportolók érdekében folytatott munkánkat és minden erőnkkel a jövő évi paralimpiára készülhessünk.”
„A Paralimpiai Bizottság új vezetésében biztosítva látjuk a szponzori támogatások átlátható és hatékony felhasználását” – idézi a közlemény Tóth Valentint, a cég kommunikációs vezetőjét.
A Coca-Cola Magyarország 2008 óta támogatja a Magyar Paralimpiai Bizottságot, a világcég pedig – az 1928-as amszterdami olimpia óta – a legrégebbi hivatalos támogatója az olimpiai mozgalomnak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb pályázatok jelentek meg a fenntarthatóság terén
Az európai és a hazai mezőgazdasági gyakorlatokat egyre szorosabban határozzák…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >