A Coca-Cola idén is a fesztiválszezon egyik főszereplője lesz
A Coca-Cola® ezen a nyáron is a zenére, a szórakozásra, a személyes kapcsolatokra helyezi a hangsúlyt. A „Zenei nyár” programmal a rajongók idén 30 európai országban, a nyár legmenőbb fesztiváljain és zenei eseményein találkozhatnak, köztük a Sziget Fesztiválon, a Strand Fesztiválon és a SZIN-en.

A „Zenei nyár” program révén az év legizgalmasabb eseményeire juthatnak el a rajongók
A kampánnyal az italgyártó elsősorban a Z generációt szeretné megszólítani. Felmérések szerint ez a fogyasztói csoport egyre inkább szenved a kapcsolatok hiányától. Annak ellenére, hogy a digitális térben ők a legaktívabbak, 72 százalékuk állítja, hogy havonta legalább egyszer magányosnak érzi magát.* Számukra a zene az egymáshoz való kapcsolódás hatékony eszköze, az előadók iránti rajongás pedig megadja számukra a közösséghez tartozás érzetét.
A Coca-Cola „Zenei nyár” programja a zene különleges kapcsolatteremtő erejére épít. A kampány egyedülálló élményeket ígér mind a személyes, mind a digitális térben, és arra buzdítja a Z generációt, hogy éljék át a kötődés, a kapcsolatépítés érzését a zene iránti közös szenvedélyükön keresztül.
Ennek részeként a Coca-Cola® a legmenőbb nyári fesztiválokon – köztük a hazai Sziget Fesztiválon, a Strand Fesztiválon és a SZIN-en – kínál felejthetetlen pillanatokat a zenerajongók számára.
Az idén hároméves COKE STUDIO™ helyszín már nemcsak a Sziget Fesztivál nagyszínpadával szemben, de a Strand Fesztivál színpada mellett is színes programokkal, DJ-kel várja a fesztiválozókat. A SZIN-en a korábbi évekből ismert Coke Chill Zone-ban pihenhetik ki magukat a látogatók, ezen kívül a COKE STUDIO hangosítótorony tetején egy bárt is berendeznek, ahonnan a legtökéletesebb rálátás nyílik a nagyszínpadra.
A vállalat nyári zenei promóciójában a Coca-Cola alkalmazáson keresztül a rajongók jegyeket nyerhetnek mindhárom hazai fesztiválra.
„A „Zenei nyár” kampányban idén is izgalmas élményeket kínálunk minden zenerajongónak, elsősorban a Z generáció igényeire fókuszálva. A fesztiválhelyszíneinken lehetőséget szeretnénk biztosítani számukra, hogy közös szenvedélyükön keresztül személyesen élhessék át az egymáshoz kapcsolódás élményét”
– mondta el Vida Annamária, A Coca-Cola Magyarország szenior brand menedzsere.
A fesztivál eseményeken kívül a Coca-Cola® globális zenei platformja, a COKE STUDIO™ is új előadókkal és zenei tartalmakkal várja a közönséget. A platformon olyan művészekkel találkozhatnak a rajongók, mint a Global GRAMMY®-díjas popsztár, Karol G; a NewJeans zenekar, vagy a Berlinben élő dél-koreai DJ, énekes, dalszerző és lemezproducer, Peggy Gou.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Ízek, élmények, tudatosság: Mentes gasztrokaland a Víz, Zene, Virág Fesztiválon
Két jelentős hazai fesztivál, a Víz, Zene, Virág fesztivál (VZV)…
Tovább olvasom >Olcsó sörrel csábítanak a fesztiválok: a fiatalok megtartása a cél
A hazai nyári fesztiválok idén árleszállítással válaszolnak a megváltozott fogyasztási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >