A Coca-Cola hógömbös karácsonyi kampányát idén Natasha Bedingfield „rázza fel”
A Coca-Cola idén is „világraszóló” karácsonyi kampányt indított, ezúttal a nemzetközi popsztár, Natasha Bedingfield segítségével. Az integrált marketing kampányban Bedignfield egyénisége ad új lökést az ünnepi himnusznak, a “Shake Up Christmas”-nek. A kampány nemzetköziségét erősíti, hogy az énekesnő hat nyelven énekelte fel a dalt; az angol mellett, spanyolul, franciául, szuahéliül, ukránul és filippínó nyelven.
A “Shake Up Christmas” új verzióján kívül az üdítőmárka bemutatta legújabb tévéreklámját, internetes és mobil tartalmait is. Az árushelyi promócióval és ünnepi csomagolással kiegészített “Nyiss a Boldogságra” platformra épülő kampány 90 országban indult útjára novemberben. A már nálunk is futó új spot a kereskedelmi és tematikus televíziós csatornákon, valamint a mozikban egészen karácsonyig látható lesz, de az ünnepi kampánnyal óriásplakátokon és citylight posztereken is találkozhatunk egész decemberben.
A tavalyi sikerre alapozva ismét a Mikulás Hógömbjébe visz el minket a Coca-Cola, ahol az emberek a hétköznapok szürkesége után egy emlékezetes dallam vagy különleges étel és egy Coca-Cola mellett újra egymásra találnak, hogy együtt élvezhessék az ünnepi pillanatokat. A kampány elkészítésében a spanyol McCann segítette a Coca-Cola mexikói, német és globális marketing csapatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >