A Coca-Cola hógömbös karácsonyi kampányát idén Natasha Bedingfield „rázza fel”
A Coca-Cola idén is „világraszóló” karácsonyi kampányt indított, ezúttal a nemzetközi popsztár, Natasha Bedingfield segítségével. Az integrált marketing kampányban Bedignfield egyénisége ad új lökést az ünnepi himnusznak, a “Shake Up Christmas”-nek. A kampány nemzetköziségét erősíti, hogy az énekesnő hat nyelven énekelte fel a dalt; az angol mellett, spanyolul, franciául, szuahéliül, ukránul és filippínó nyelven.
A “Shake Up Christmas” új verzióján kívül az üdítőmárka bemutatta legújabb tévéreklámját, internetes és mobil tartalmait is. Az árushelyi promócióval és ünnepi csomagolással kiegészített “Nyiss a Boldogságra” platformra épülő kampány 90 országban indult útjára novemberben. A már nálunk is futó új spot a kereskedelmi és tematikus televíziós csatornákon, valamint a mozikban egészen karácsonyig látható lesz, de az ünnepi kampánnyal óriásplakátokon és citylight posztereken is találkozhatunk egész decemberben.
A tavalyi sikerre alapozva ismét a Mikulás Hógömbjébe visz el minket a Coca-Cola, ahol az emberek a hétköznapok szürkesége után egy emlékezetes dallam vagy különleges étel és egy Coca-Cola mellett újra egymásra találnak, hogy együtt élvezhessék az ünnepi pillanatokat. A kampány elkészítésében a spanyol McCann segítette a Coca-Cola mexikói, német és globális marketing csapatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >