A Coca-Cola HBC Magyarországra is elhozza az ellenállhatatlan Costa kávét
A 28 országban jelen levő Coca-Cola HBC magyarországi vállalata a Costa kávé számtalan termékújdonságát vezeti be otthoni, elviteles és munkahelyi fogyasztásra egyaránt. Az európai országok között hazánkban az elsők között lesz elérhető a The Coca-Cola Company által tavaly megvásárolt Costa márka.
„Az egyedülálló Costa márka bevezetésével meghatározó lépést teszünk a termékportfóliónk és az üzleti eredményességünk továbbépítésére. Nagy örömünkre szolgál, hogy mostantól vevőpartnereinken keresztül otthoni Costa kávéélményt nyújthatunk a fogyasztóinknak. Szorosan együttműködünk vevőpartnereinkkel – kávézókkal, bárokkal és szálláshelyekkel – azért, hogy az újranyitást követően a Costa kávé a lehető legtöbb helyen elérhető legyen. Ezzel a lépéssel megerősítjük, kiszélesítjük és még rugalmasabbá tesszük a termékportfóliónkat, valamint megmutatjuk, hogy mind a 28 piacunkon hosszú távú terveink vannak a Costa márkával” – mondta Zoran Bogdanovic, a Coca-Cola HBC vezérigazgatója.
A Coca-Cola HBC a kávékeverékek (blendek), különböző kiszerelések és egyedi szolgáltatások széles választékával teszi a Costa-élményt a legjobb kávéélménnyé. A portfólióban elérhető lesz őrölt pörkölt, szemes kávé és többféle kávékapszula is. A vállalat ugyanakkor páratlan ízű italokat kínáló kávégépeket, magas színvonalú barista képzéseket, valamint technikai támogatást és szervizt is biztosít vevőpartnerei számára. A bevezetés nem érinti a franchise üzleteket, új egységek megnyitását sem tervezi a vállalat, ugyanakkor a jelenleg is működő Costa kávézóknak fontos szerepe lesz a márkaismertség tovább növelésében és erősítésében.
„A Costa Coffee küldetése, hogy inspirálja a világot a kiváló kávé szeretetére. A mai termékbevezetésünkkel, a Coca-Cola HBC európai disztribúciós hálózatával és a mi kávés szakértelmünkkel közösen felrázzuk és újraírjuk az európai piacot. A teljes termékportfóliót Gennaro Pelliccia, a Costa kávémesterének neve fémjelzi. Emellett világszerte minden Costa kávé készítéséhez kizárólag Rainforest Alliance minősítéssel rendelkező kávészemeket használunk. A mostani, kihívásokkal teli környezetben izgatottan várjuk, hogy új formában is elhozzuk a Costa kávé élményét, legyen szó bármely fogyasztási alkalomról.” – tette hozzá Jill McDonald, a Costa Coffee vezérigazgatója.
„Nagyon vártuk már ezt a pillanatot! A Costa kávé bevezetésével lehetőségünk nyílik arra, hogy egy újabb kiemelkedő minőségű márkán keresztül még több fogyasztási alkalomra kínáljunk italt a fogyasztóinknak. Jól felépített infrastruktúrával, tapasztalattal és tudással rendelkezünk a kávé kategóriában, és bízom benne, hogy a Costa segítségével még szorosabbra fűzhetjük együttműködésünket kereskedelmi partnereinkkel minden csatornában” – mondta Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatója a hazai bevezetés kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
A bécsi kávékultúra szíve: Julius Meinl és a kávé öröksége
Bécs, a híres kávéházi kultúra otthona, 2008-ban ideiglenesen otthont adott…
Tovább olvasom >Nemcsak a kávé ára emelkedik, a fogyasztása is nő Coca-Cola HBC Magyarország adatai szerint
A tavaly szeptembertől idén augusztus végéig tartó időszakban mintegy 1…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >