A Coca-Cola globálisan és hazánkban is lépéseket tesz az elhízás ellen
A Coca-Cola ma, a 127 éves születésnapján bejelentette, hogy globális üzleti stratégiaként tekint az elhízás elleni küzdelemre. Abban a 207 országban, ahol jelen van, mérhető eredményű aktivitásokkal kíván fellépni a probléma ellen. Ennek részeként a Coca-Cola Magyarország is kampányt indít annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a bevitt és elégetett kalóriák közti egyensúly megtartásának jelentőségére. A csökkentett, vagy zéró kalóriájú termékkínálat mellett a Coca-Cola május elejétől reklámkampánnyal népszerűsíti az aktív életmódot és a széles termékportfóliójával nyújtotta választás lehetőségét.
“Jelenleg az elhízás világszerte az egyik legégetőbb egészségügyi probléma, szinte minden családot vagy közösséget érint” – mondta Muhtar Kent, a The Coca-Cola Company elnök-vezérigazgatója. “Ezzel mindenkinek szembe kell néznie, mi pedig elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy részesei legyünk a megoldásnak is.”
Ezzel egyidejűleg a Coca-Cola 127. jubileumán Georgia állam kormányzójával és Atlanta város polgármesterével együtt olyan programsorozat indítását jelentették be, amely a lakosság rendszeres testmozgását hivatott előmozdítani.
A világcég globális programjával összhangban a Coca-Cola Magyarország is feladatának tekinti, hogy ráirányítsa a közfigyelmet az energia-egyensúly fontosságára és a maga eszközeivel segítse az aktív életmód népszerűsítését. A vállalat többféleképpen igyekszik segíteni a túlsúly és elhízás elleni harcot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >