A Coca-Cola globálisan és hazánkban is lépéseket tesz az elhízás ellen
A Coca-Cola ma, a 127 éves születésnapján bejelentette, hogy globális üzleti stratégiaként tekint az elhízás elleni küzdelemre. Abban a 207 országban, ahol jelen van, mérhető eredményű aktivitásokkal kíván fellépni a probléma ellen. Ennek részeként a Coca-Cola Magyarország is kampányt indít annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a bevitt és elégetett kalóriák közti egyensúly megtartásának jelentőségére. A csökkentett, vagy zéró kalóriájú termékkínálat mellett a Coca-Cola május elejétől reklámkampánnyal népszerűsíti az aktív életmódot és a széles termékportfóliójával nyújtotta választás lehetőségét.
“Jelenleg az elhízás világszerte az egyik legégetőbb egészségügyi probléma, szinte minden családot vagy közösséget érint” – mondta Muhtar Kent, a The Coca-Cola Company elnök-vezérigazgatója. “Ezzel mindenkinek szembe kell néznie, mi pedig elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy részesei legyünk a megoldásnak is.”
Ezzel egyidejűleg a Coca-Cola 127. jubileumán Georgia állam kormányzójával és Atlanta város polgármesterével együtt olyan programsorozat indítását jelentették be, amely a lakosság rendszeres testmozgását hivatott előmozdítani.
A világcég globális programjával összhangban a Coca-Cola Magyarország is feladatának tekinti, hogy ráirányítsa a közfigyelmet az energia-egyensúly fontosságára és a maga eszközeivel segítse az aktív életmód népszerűsítését. A vállalat többféleképpen igyekszik segíteni a túlsúly és elhízás elleni harcot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >