A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait
Izgalmas együttműködést jelentett be a Coca-Cola és a Disney: a „Coca-Cola x Star Wars: Üdítő kaland a láthatáron” kampány a galaxis minden szegletéből hívja a fogyasztókat, hogy együtt ünnepeljék a közösség felemelő erejét. Az együttműködés a Coca-Cola és a Disney 70 éves partnerségére épít, amely generációkon átívelően köti össze a rajongókat, ezúttal a Star Wars hőseinek segítségével.
A „Coca-Cola x Star Wars: Üdítő kaland a láthatáron” kampány a Coca-Cola varázsát ötvözi a Disney Star Wars epikus világával. Az együttműködés azokat az értékeket ünnepli, amelyek összekötnek minket – galaxisokon, generációkon és rajongói közösségeken át. Szeptember 1-től a limitált kiadású Coca-Cola dobozokon és palackokon ikonikus Star Wars karakterek tűnnek fel, emellett a két márka magával ragadó kreatív tartalmakkal és egy izgalmas nyereményjátékkal is készül. A kampány világszerte összekovácsolja a Star Wars rajongókat, és a magyar fogyasztók sem maradnak ki ebből az élményből.
„A Coca-Cola és a Disney generációk óta elkötelezett az örömteli emberi kapcsolatok megteremtésében” – mondta Islam ElDessouky, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai és tartalomért felelős alelnöke. „Ez az együttműködés nem csupán két ikonikus márka munkája – a Star Wars iránti rajongás erejének, a közös szenvedélyeknek és a közösség erejének ünnepléséről szól.”
„A Disney és a Coca-Cola együttműködésének alapköve továbbra is az, hogy a rajongók preferenciáira épülő kampányokat hozzunk létre” – mondta Mindy Hamilton, a The Walt Disney Company globális marketing partnerségekért felelős alelnöke. „A Star Wars világszerte erőteljes kulturális jelenség, generációkon átívelő rajongók millióival.”
A 17 limitált kiadású doboz és palack, amelyek Magyarországon is elérhetők lesznek, a leghíresebb Star Wars karaktereket és jeleneteket mutatják be. A csomagolások beolvasásával izgalmas nyereményekre tehetnek szert a szerencsés padavanok: videójátékos vouchert, PlayStation játékkonzolt, Disneyland páros belépőket és egy 4 főre szóló háromnapos párizsi utazást nyerhetnek, aminek része egy Disneylandben tett látogatás is.
A csomagolásokon a legkedveltebb Star Wars karakterek tűnnek fel, ezeket a rajongók szeptemberrel kezdődően gyűjthetik össze:
- Eredeti íz: Lando, Obi-Wan Kenobi, Amidala királynő, Darth Maul, Boba Fett, Poe Dameron, A Mandalóri és Palpatine császár
- Zero Sugar: Darth Vader, Yoda, Leia hercegnő, Luke Skywalker, Chewbacca, Han Solo, C-3PO, R2-D2, Rey
Kapcsolódó cikkeink
Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az ipari termelői árak júliusban az előző hónaphoz képest nem változtak, az egy évvel korábbit átlagosan 4,5 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Drága iskolakezdés: a GVH kartellgyanú miatt vizsgálódik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mosószereket, mosóporokat és mosókapszulákat tesztelt a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >