Egészséges a zöld kóla?
A Coca Cola az 1920-as évek óta használja, a világon már mindenhol ismert jellegzetes logóját, ami vörös alapon a vállalat klasszikus betűtípusával íródott.
A márka most viszont zöldre váltott, legalábbis Argentínában. Az ital óriás elindította “Coca Cola Life” nevű termékét, amely cukorral és a természetben előforduló, kalóriát nem tartalmazó stevia nevű édesítőszerrel ízesített.
Az új termék kapott egy feltűnő zöld címkét és a díjnyertes PlantBottle-be csomagolják. Ez a 30 százalék növényi anyagot tartalmazó csomagolás teljes mértékben újrahasznosítható. A Coca Cola szerint a palack “a kinézet, funkciók és újrahasznosíthatósága, olyan mint a hagyományos PET műanyag palackoké, de a bolygó szűkös erőforrásait nem terheli.”
Az új ital 108 kalória tartalmú a 600 ml-es palackos kiszerelésben – a klasszikus 250 kalóriás Coke és a nulla kalóriás diétás kóla mellett, egy új színt hoz a cégóriás palettájára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >