A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
A NielsenIQ (NIQ) új Brand Traction Score mutatója szerint a Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella a legjobban teljesítő FMCG-márkák Nyugat-Európában. Az új mérőszám azt vizsgálja, mennyire hatékonyan konvertálják a márkák polci jelenlétüket tényleges vásárlásokká.
Az NIQ’s Consumer Panel és retail adatait összegző rangsorban az élen a Coca-Cola végzett 487 ponttal, őt követi a Philadelphia (458), majd a Nutella (426). A top15 listán az élvezeti termékeket és a tejtermékeket kínáló márkák dominálnak, köszönhetően széles portfóliójuknak, sokoldalú felhasználhatóságuknak és rövidebb vásárlási ciklusuknak.
A NIQ elemzése szerint a 446 vizsgált európai márka közel fele (49%) esetében látható jelentős (+5% vagy nagyobb) mennyiségi növekedés, 81% képes volt egyszerre a vásárlókat és a kereskedőket is megnyerni. E márkák 60%-a növelte vonzerejét, az új listázások pedig arányosan gyakoribb vásárlásokat eredményeztek.
A kutatás rámutatott: bár a disztribúció továbbra is kulcsfontosságú a növekedés szempontjából, a márkák sikere végső soron azon múlik, azokra az – új vagy meglévő – termékekre fókuszálnak-e, amelyek a polci jelenlétet képesek hatékonyan vásárlásba átfordítani.
Emilie Darolles, president of Western Europe at NIQ, said, “The Brand Traction Score is a powerful new metric that reveals how effectively brands turn shelf presence into real purchases.
A NIQ nyugat-európai elnöke, Emilie Darolles szerint a Brand Traction Score erőteljes eszköz, amely megmutatja, hogyan válik a láthatóság tényleges vásárlássá. Mint mondta, „láttunk olyan márkákat, amelyek fizikai elérhetőségük bővítése nélkül is növelték eladásaikat, pusztán azáltal, hogy javították a márkavonzerejüket.”
A top 15 FMCG márka listáján az alábbi nemzetközi és helyi szereplők kaptak helyet:
Kapcsolódó cikkeink
Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idősek nagy része bizonytalan abban, hogy elegendő fehérjét fogyaszt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sminktrendek újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Női energiaitalt dob piacra a Monster az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Első helyen a PENNY a TOP Munkáltatók között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >30 éves jubileumát ünnepelte a Coop Gazdasági Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

