A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere
Az UEFA és a Coca-Cola ma bejelentette, hogy a Coca-Cola a Németországban megrendezésre kerülő UEFA EURO 2024™ hivatalos partnere lesz.
A kontinenstorna lehetőséget kínál majd arra, hogy a Coca-Cola életre keltse „Éld át a varázslatot!” filozófiáját, exkluzív tartalmakat és élményeket kínálva a futballszurkolók régi és új generációi számára, mind a stadionokban és a szurkolói zónákban, mind a digitális csatornákon és vendéglátó programokon keresztül.
Az UEFA EURO 2024™ szponzorációjában a Coca-Cola leggyorsabban növekvő terméke, a Coca-Cola Zero Cukor kap vezető szerepet, összhangban a vállalat stratégiájával, amely a cukorcsökkentést helyezi előtérbe, és a marketingköltéseket az alacsony cukortartalmú és cukormentes választékra összpontosítja.
Emellett a Powerade, a Coca-Cola sportitala biztosítja az UEFA EURO 2024™ játékosok hidratációját a pályán.
A Coca-Cola hosszú távú partnere az európai labdarúgás első számú válogatott tornájának: első alkalommal 1988-ban szponzorálta az eseményt.
Javier Meza, a Coca-Cola európai marketingért felelős alelnöke elmondta:
„Nagy izgalommal várjuk, hogy támogathassuk a németországi UEFA EURO 2024™ tornát, és hogy márkánkat egy ilyen ikonikus globális sporteseményen jelenítsük meg, ahol az emberi kapcsolatok varázsa megelevenedik a szurkolók és a futballisták közös örömünnepének szenvedélyes pillanataiban”.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta:
„Ismét örömmel üdvözöljük a Coca-Colát az UEFA EURO 2024 szponzoraként. A Coca-Cola több mint három évtizede meghatározó szerepet játszik az Eb-ken azáltal, hogy összehozza a szurkolókat, felejthetetlen és innovatív élményeket nyújtva számukra. Alig várjuk, hogy erre az örökségre építve együtt folytassuk az utat”.
Az UEFA EURO 2024™ 2024. június 14-én veszi kezdetét 10 városban, és 2024. július 14-én ér véget.
A torna során 10 németországi városban és mérkőzéshelyszínen – Berlinben, Kölnben, Dortmundban, Düsseldorfban, Frankfurtban, Gelsenkirchenben, Hamburgban, Lipcsében, Münchenben, Stuttgartban és Kölnben – rendeznek mérkőzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >