A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere
Az UEFA és a Coca-Cola ma bejelentette, hogy a Coca-Cola a Németországban megrendezésre kerülő UEFA EURO 2024™ hivatalos partnere lesz.
A kontinenstorna lehetőséget kínál majd arra, hogy a Coca-Cola életre keltse „Éld át a varázslatot!” filozófiáját, exkluzív tartalmakat és élményeket kínálva a futballszurkolók régi és új generációi számára, mind a stadionokban és a szurkolói zónákban, mind a digitális csatornákon és vendéglátó programokon keresztül.
Az UEFA EURO 2024™ szponzorációjában a Coca-Cola leggyorsabban növekvő terméke, a Coca-Cola Zero Cukor kap vezető szerepet, összhangban a vállalat stratégiájával, amely a cukorcsökkentést helyezi előtérbe, és a marketingköltéseket az alacsony cukortartalmú és cukormentes választékra összpontosítja.
Emellett a Powerade, a Coca-Cola sportitala biztosítja az UEFA EURO 2024™ játékosok hidratációját a pályán.
A Coca-Cola hosszú távú partnere az európai labdarúgás első számú válogatott tornájának: első alkalommal 1988-ban szponzorálta az eseményt.
Javier Meza, a Coca-Cola európai marketingért felelős alelnöke elmondta:
„Nagy izgalommal várjuk, hogy támogathassuk a németországi UEFA EURO 2024™ tornát, és hogy márkánkat egy ilyen ikonikus globális sporteseményen jelenítsük meg, ahol az emberi kapcsolatok varázsa megelevenedik a szurkolók és a futballisták közös örömünnepének szenvedélyes pillanataiban”.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta:
„Ismét örömmel üdvözöljük a Coca-Colát az UEFA EURO 2024 szponzoraként. A Coca-Cola több mint három évtizede meghatározó szerepet játszik az Eb-ken azáltal, hogy összehozza a szurkolókat, felejthetetlen és innovatív élményeket nyújtva számukra. Alig várjuk, hogy erre az örökségre építve együtt folytassuk az utat”.
Az UEFA EURO 2024™ 2024. június 14-én veszi kezdetét 10 városban, és 2024. július 14-én ér véget.
A torna során 10 németországi városban és mérkőzéshelyszínen – Berlinben, Kölnben, Dortmundban, Düsseldorfban, Frankfurtban, Gelsenkirchenben, Hamburgban, Lipcsében, Münchenben, Stuttgartban és Kölnben – rendeznek mérkőzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >