A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere
Az UEFA és a Coca-Cola ma bejelentette, hogy a Coca-Cola a Németországban megrendezésre kerülő UEFA EURO 2024™ hivatalos partnere lesz.
A kontinenstorna lehetőséget kínál majd arra, hogy a Coca-Cola életre keltse „Éld át a varázslatot!” filozófiáját, exkluzív tartalmakat és élményeket kínálva a futballszurkolók régi és új generációi számára, mind a stadionokban és a szurkolói zónákban, mind a digitális csatornákon és vendéglátó programokon keresztül.
Az UEFA EURO 2024™ szponzorációjában a Coca-Cola leggyorsabban növekvő terméke, a Coca-Cola Zero Cukor kap vezető szerepet, összhangban a vállalat stratégiájával, amely a cukorcsökkentést helyezi előtérbe, és a marketingköltéseket az alacsony cukortartalmú és cukormentes választékra összpontosítja.
Emellett a Powerade, a Coca-Cola sportitala biztosítja az UEFA EURO 2024™ játékosok hidratációját a pályán.
A Coca-Cola hosszú távú partnere az európai labdarúgás első számú válogatott tornájának: első alkalommal 1988-ban szponzorálta az eseményt.
Javier Meza, a Coca-Cola európai marketingért felelős alelnöke elmondta:
„Nagy izgalommal várjuk, hogy támogathassuk a németországi UEFA EURO 2024™ tornát, és hogy márkánkat egy ilyen ikonikus globális sporteseményen jelenítsük meg, ahol az emberi kapcsolatok varázsa megelevenedik a szurkolók és a futballisták közös örömünnepének szenvedélyes pillanataiban”.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta:
„Ismét örömmel üdvözöljük a Coca-Colát az UEFA EURO 2024 szponzoraként. A Coca-Cola több mint három évtizede meghatározó szerepet játszik az Eb-ken azáltal, hogy összehozza a szurkolókat, felejthetetlen és innovatív élményeket nyújtva számukra. Alig várjuk, hogy erre az örökségre építve együtt folytassuk az utat”.
Az UEFA EURO 2024™ 2024. június 14-én veszi kezdetét 10 városban, és 2024. július 14-én ér véget.
A torna során 10 németországi városban és mérkőzéshelyszínen – Berlinben, Kölnben, Dortmundban, Düsseldorfban, Frankfurtban, Gelsenkirchenben, Hamburgban, Lipcsében, Münchenben, Stuttgartban és Kölnben – rendeznek mérkőzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
Eladhatja a Coca-Cola a Costa Coffee-t
A Coca-Cola amerikai üdítőital-óriás fontolóra veszi a brit Costa Coffee…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Szeptembertől jön a digitális SZÉP-kártya – nő a keretösszeg is
Idén szeptember 1-jétől életbe lépnek a tavaly bejelentett változások a…
Tovább olvasom >