A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere
Az UEFA és a Coca-Cola ma bejelentette, hogy a Coca-Cola a Németországban megrendezésre kerülő UEFA EURO 2024™ hivatalos partnere lesz.
A kontinenstorna lehetőséget kínál majd arra, hogy a Coca-Cola életre keltse „Éld át a varázslatot!” filozófiáját, exkluzív tartalmakat és élményeket kínálva a futballszurkolók régi és új generációi számára, mind a stadionokban és a szurkolói zónákban, mind a digitális csatornákon és vendéglátó programokon keresztül.
Az UEFA EURO 2024™ szponzorációjában a Coca-Cola leggyorsabban növekvő terméke, a Coca-Cola Zero Cukor kap vezető szerepet, összhangban a vállalat stratégiájával, amely a cukorcsökkentést helyezi előtérbe, és a marketingköltéseket az alacsony cukortartalmú és cukormentes választékra összpontosítja.
Emellett a Powerade, a Coca-Cola sportitala biztosítja az UEFA EURO 2024™ játékosok hidratációját a pályán.
A Coca-Cola hosszú távú partnere az európai labdarúgás első számú válogatott tornájának: első alkalommal 1988-ban szponzorálta az eseményt.
Javier Meza, a Coca-Cola európai marketingért felelős alelnöke elmondta:
„Nagy izgalommal várjuk, hogy támogathassuk a németországi UEFA EURO 2024™ tornát, és hogy márkánkat egy ilyen ikonikus globális sporteseményen jelenítsük meg, ahol az emberi kapcsolatok varázsa megelevenedik a szurkolók és a futballisták közös örömünnepének szenvedélyes pillanataiban”.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta:
„Ismét örömmel üdvözöljük a Coca-Colát az UEFA EURO 2024 szponzoraként. A Coca-Cola több mint három évtizede meghatározó szerepet játszik az Eb-ken azáltal, hogy összehozza a szurkolókat, felejthetetlen és innovatív élményeket nyújtva számukra. Alig várjuk, hogy erre az örökségre építve együtt folytassuk az utat”.
Az UEFA EURO 2024™ 2024. június 14-én veszi kezdetét 10 városban, és 2024. július 14-én ér véget.
A torna során 10 németországi városban és mérkőzéshelyszínen – Berlinben, Kölnben, Dortmundban, Düsseldorfban, Frankfurtban, Gelsenkirchenben, Hamburgban, Lipcsében, Münchenben, Stuttgartban és Kölnben – rendeznek mérkőzéseket.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >