A CO-OP és a Bonafarm egyaránt elkötelezett a magyar élelmiszerek mellett
A magyar élelmiszergazdaság és élelmiszer-kiskereskedelem helyzetéről, valamint a magyar termékek pozíciójának további erősítéséről folytatott felsővezetői szintű egyeztetést a CO-OP Hungary Zrt. és a Bonafarm Csoport Budapesten, március 27-én.
A felek az egyeztetésen áttekintették a magyar élelmiszergazdaság és élelmiszer-kiskereskedelem helyzetét, különös tekintettel az élelmiszer-infláció várható alakulására, az élelmiszeripar és a kiskereskedelem előtt álló kihívásokra, illetve a fejlődési lehetőségekre. A találkozón mindkét fél kifejezte abbéli reményét, hogy az elmúlt hónapok során kialakult inflációs és élelmiszer-inflációs környezet hamarosan normalizálódik, így az értékesített árumennyiség, különös tekintettel a hazai termékekre, ismét növekedési pályára állhat a korábbi hónapok során tapasztalható visszaesést követően. Ennek fényében mindkét vállalat egyetértett abban, hogy a hazai fogyasztók számára mind szélesebb körben kell bő választékban biztosítani a magyar termékeket.
„Számunkra kiemelten fontos hazánk élelmiszeripara és a hozzá kapcsolódó munkahelyek támogatása, így elköteleződésünk az ügy iránt magától értetődő. Alapításunk óta nagy hangsúlyt helyezünk a hazánkban előállított minőségi magyar élelmiszerek forgalmazására, amelynek aránya üzleteinkben 85% feletti. A Coop Rally-val pedig immár 17 éve mutatjuk be a szektor hagyományokra épülő innovációit. Törekvéseink egyik legmeghatározóbb partnere a Bonafarm Csoport, akivel éves szinten több mint 10 milliárdos forgalmat bonyolítunk 2200 üzletünkben, amellett, hogy számos Coop sajátmárkás termékünk gyártója”
– fogalmazott Pekó László, a Co-op Hungary Zrt. elnöke.
„A legfőbb célunk, hogy a mostanihoz hasonló inflációs környezetben is megtartsuk az élelmiszereink minőségét és véletlenül sem a minőség és megbízhatóság romlásával próbáljuk a piacrészesedésünket megőrizni. Hiszen tudjuk, hogy hosszú távon azon fogyasztók is a minőségben bíznak, akik a nehéz helyzet miatt most az alacsonyabb árú termékeket kénytelenek előnyben részesíteni. Mindezzel párhuzamosan nagy hangsúlyt fektetünk a termelési hatékonyságunk javítására, minden belső folyamatunkat, valamint a beruházásainkat is ennek rendeljük alá, és ezzel próbáljuk az élelmiszer-drágulás fogyasztókra gyakorolt hatását mérsékelni. A minőség ugyanis nem ment fel a világ élvonalába tartozó hatékonyság elérése alól. Ehhez a kiváló, nagy hagyományokkal rendelkező márkáink és a mögöttük lévő termelési szakértelem szilárd alapot ad. Mindezek feltételei annak, hogy a fogyasztó a hazai termékeket részesítse előnyben. Ebben és az ehhez vezető út alatt a tisztességtelen versenytől való megóvásban egyik fontos hazai partnerünk a Coop Csoport”
– mondta el Csányi Attila, a Bonafarm Csoport vezérigazgatója.
A CO-OP Hungary Zrt. mint az ország legnagyobb lefedettséggel rendelkező hazai élelmiszer-kiskereskedelmi lánca, valamint a Bonafarm Csoport mint Magyarország meghatározó, hazai tulajdonban lévő élelmiszergazdasági vállalatcsoportja – mely többek közt a népszerű PICK és Mizo márkatermékek gyártója – közös céljaik elérése érdekében a jövőben is fenntartják a már több éve meglévő partneri kapcsolatukat.
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >Ismét a Borsodi Sörgyár sörfőzőinél vendégeskedett a Coop Rally mezőnye
Szeptember 12-én, közel egy évtized után ismét Bőcsre érkezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >