A Chio július 1-jétől egészségesebb olajban süti a termékeit
A Chio Magyarország Kft. 2010. július 1-jétől mindkét üzemében új olajkeverékre tért át. Az új sütőolaj 30 %-kal kevesebb telített zsírsavat tartalmaz a korábban alkalmazottnál.
Ezáltal a Chio termékek táplálkozás-élettani hatása kedvező irányba változik. A termékek ízét a váltás nem befolyásolja.
A magyar lakosság zsír- és olajfogyasztásának csak néhány ezrelékét fedezi sós ropogtatnivalókból, ezért a váltás a gyakorlatban alig befolyásolja a lakosság egészségi állapotát. A Chio lépése sokkal inkább szimbolikus jelentőségű, az egészségesebb sütőolajjal demonstrálni kívánja a tudatos és kiegyensúlyozott táplálkozás iránti elkötelezettségét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >