A Chio július 1-jétől egészségesebb olajban süti a termékeit
A Chio Magyarország Kft. 2010. július 1-jétől mindkét üzemében új olajkeverékre tért át. Az új sütőolaj 30 %-kal kevesebb telített zsírsavat tartalmaz a korábban alkalmazottnál.
Ezáltal a Chio termékek táplálkozás-élettani hatása kedvező irányba változik. A termékek ízét a váltás nem befolyásolja.
A magyar lakosság zsír- és olajfogyasztásának csak néhány ezrelékét fedezi sós ropogtatnivalókból, ezért a váltás a gyakorlatban alig befolyásolja a lakosság egészségi állapotát. A Chio lépése sokkal inkább szimbolikus jelentőségű, az egészségesebb sütőolajjal demonstrálni kívánja a tudatos és kiegyensúlyozott táplálkozás iránti elkötelezettségét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a Waberer’s csoport nyeresége a második negyedévben
A Waberer’s csoport árbevétele a második negyedévben 7,2 százalékkal 203…
Tovább olvasom >