A ChefGomba számára versenyelőnyt biztosítanak a Magyar Termék védjegyek
ChefGomba termékeivel az Eurochamp Hungária Kft. is részt vett „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány év eleji folytatásában. A Bio-Fungi cégcsoport részeként működő vállalat számára kiemelten fontos a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való szoros együttműködés.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A Bio-Fungi családi vállalkozásból, pincés gombatermesztőből vált Közép-Kelet-Európa egyik vezető gombaipari vállalkozásává. A modern, felszíni házakban történő termesztéstechnológiájuknak köszönhetően egész évben friss élelmiszert biztosítanak a vásárlók számára. Mára átlagosan heti 140 tonna gombát, illetve 2400 tonna gombakomposztot értékesítenek itthon és külföldön.
A 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozásként kiemelten fontos számukra a magyar eredet hangsúlyozása. Mutsy Árpád tulajdonos emiatt is büszke a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való együttműködésükre.

Mutsy Árpád
tulajdonos
Bio-Fungi cégcsoport
– A ChefGomba márkánk Gourmet szortimentjének mind a 13 tagja Magyar Termék védjegyes. A magyarok keresik és szeretik a hazai gyártású termékeket, ezért ez versenyelőnyt jelent a számunkra. A Magyar Termék Nonprofit Kft. azonban nemcsak logóhasználatot biztosít. Különböző rendezvényektől kezdve a sajtómegjelenéseken át az áruházlánci aktivitásokig sok minden van a palettájukon. Változatos profilú cégeket fognak össze, kapcsolatokat építenek ki és erősítenek meg. A mostani, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampányukat megelőzően 2020-ban a „Vedd a hazait, védd a hazait”, majd a „Fedezd fel a hazait” programokhoz is csatlakoztunk – nyilatkozta Mutsy Árpád.
A Magyar Termékkel való kapcsolatuk is hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt három, pandémiával és energetikai válsággal terhelt üzleti évben a Bio-Fungi cégcsoport el tudta kerülni a piacvesztést.
– A pandémia alatt az egészségünk lett az egyik legfontosabb. A gombafélék vitaminokban, ásványi anyagokban gazdag élelmiszerek, így a fogyasztók a járványidőszakban még inkább keresték ezeket. Az energetikai válság újabb kihívást jelentett. Költségeink csökkentése, illetve fenntarthatósági szempontok miatt mindkét telephelyünkön napelemeket telepítettünk. A gombatermesztés egyébként egy modern újrafeldolgozásnak is felfogható, mivel a komposzt előállításához a mezőgazdaság más ágazataiból származó melléktermékeket (szalma, csirke- és lótrágya) hasznosítja. Iparágunkat ez teszi igazán fenntarthatóvá – tette hozzá a tulajdonos. //
Kapcsolódó cikkeink
Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május közepétől jöhet a drogériák árcsökkentése: 30 termékkategóriában mérséklődhetnek az árak
Újabb hatósági beavatkozás készül a hazai kiskereskedelemben: a kormány 30…
Tovább olvasom >KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >