A ChefGomba számára versenyelőnyt biztosítanak a Magyar Termék védjegyek
ChefGomba termékeivel az Eurochamp Hungária Kft. is részt vett „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány év eleji folytatásában. A Bio-Fungi cégcsoport részeként működő vállalat számára kiemelten fontos a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való szoros együttműködés.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A Bio-Fungi családi vállalkozásból, pincés gombatermesztőből vált Közép-Kelet-Európa egyik vezető gombaipari vállalkozásává. A modern, felszíni házakban történő termesztéstechnológiájuknak köszönhetően egész évben friss élelmiszert biztosítanak a vásárlók számára. Mára átlagosan heti 140 tonna gombát, illetve 2400 tonna gombakomposztot értékesítenek itthon és külföldön.
A 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozásként kiemelten fontos számukra a magyar eredet hangsúlyozása. Mutsy Árpád tulajdonos emiatt is büszke a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való együttműködésükre.
– A ChefGomba márkánk Gourmet szortimentjének mind a 13 tagja Magyar Termék védjegyes. A magyarok keresik és szeretik a hazai gyártású termékeket, ezért ez versenyelőnyt jelent a számunkra. A Magyar Termék Nonprofit Kft. azonban nemcsak logóhasználatot biztosít. Különböző rendezvényektől kezdve a sajtómegjelenéseken át az áruházlánci aktivitásokig sok minden van a palettájukon. Változatos profilú cégeket fognak össze, kapcsolatokat építenek ki és erősítenek meg. A mostani, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampányukat megelőzően 2020-ban a „Vedd a hazait, védd a hazait”, majd a „Fedezd fel a hazait” programokhoz is csatlakoztunk – nyilatkozta Mutsy Árpád.
A Magyar Termékkel való kapcsolatuk is hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt három, pandémiával és energetikai válsággal terhelt üzleti évben a Bio-Fungi cégcsoport el tudta kerülni a piacvesztést.
– A pandémia alatt az egészségünk lett az egyik legfontosabb. A gombafélék vitaminokban, ásványi anyagokban gazdag élelmiszerek, így a fogyasztók a járványidőszakban még inkább keresték ezeket. Az energetikai válság újabb kihívást jelentett. Költségeink csökkentése, illetve fenntarthatósági szempontok miatt mindkét telephelyünkön napelemeket telepítettünk. A gombatermesztés egyébként egy modern újrafeldolgozásnak is felfogható, mivel a komposzt előállításához a mezőgazdaság más ágazataiból származó melléktermékeket (szalma, csirke- és lótrágya) hasznosítja. Iparágunkat ez teszi igazán fenntarthatóvá – tette hozzá a tulajdonos. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >