A ChefGomba számára versenyelőnyt biztosítanak a Magyar Termék védjegyek
ChefGomba termékeivel az Eurochamp Hungária Kft. is részt vett „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampány év eleji folytatásában. A Bio-Fungi cégcsoport részeként működő vállalat számára kiemelten fontos a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való szoros együttműködés.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
A Bio-Fungi családi vállalkozásból, pincés gombatermesztőből vált Közép-Kelet-Európa egyik vezető gombaipari vállalkozásává. A modern, felszíni házakban történő termesztéstechnológiájuknak köszönhetően egész évben friss élelmiszert biztosítanak a vásárlók számára. Mára átlagosan heti 140 tonna gombát, illetve 2400 tonna gombakomposztot értékesítenek itthon és külföldön.
A 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozásként kiemelten fontos számukra a magyar eredet hangsúlyozása. Mutsy Árpád tulajdonos emiatt is büszke a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való együttműködésükre.
– A ChefGomba márkánk Gourmet szortimentjének mind a 13 tagja Magyar Termék védjegyes. A magyarok keresik és szeretik a hazai gyártású termékeket, ezért ez versenyelőnyt jelent a számunkra. A Magyar Termék Nonprofit Kft. azonban nemcsak logóhasználatot biztosít. Különböző rendezvényektől kezdve a sajtómegjelenéseken át az áruházlánci aktivitásokig sok minden van a palettájukon. Változatos profilú cégeket fognak össze, kapcsolatokat építenek ki és erősítenek meg. A mostani, „A HAZAIBAN TÖBB VAN” összefogáskampányukat megelőzően 2020-ban a „Vedd a hazait, védd a hazait”, majd a „Fedezd fel a hazait” programokhoz is csatlakoztunk – nyilatkozta Mutsy Árpád.
A Magyar Termékkel való kapcsolatuk is hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt három, pandémiával és energetikai válsággal terhelt üzleti évben a Bio-Fungi cégcsoport el tudta kerülni a piacvesztést.
– A pandémia alatt az egészségünk lett az egyik legfontosabb. A gombafélék vitaminokban, ásványi anyagokban gazdag élelmiszerek, így a fogyasztók a járványidőszakban még inkább keresték ezeket. Az energetikai válság újabb kihívást jelentett. Költségeink csökkentése, illetve fenntarthatósági szempontok miatt mindkét telephelyünkön napelemeket telepítettünk. A gombatermesztés egyébként egy modern újrafeldolgozásnak is felfogható, mivel a komposzt előállításához a mezőgazdaság más ágazataiból származó melléktermékeket (szalma, csirke- és lótrágya) hasznosítja. Iparágunkat ez teszi igazán fenntarthatóvá – tette hozzá a tulajdonos. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >