A centenáriumát ünneplő Baba új szegmensben jelenik meg a prémium Natura tusfürdőkkel
Az alapításának 100. évfordulóját ünneplő Baba új tusfürdőkkel fiatalítja portfólióját – és egyben célközönségét. Az új termékek Baba Natura néven kerülnek a polcokra, és a névhez méltón nem tartalmaznak mesterséges parfümöt és színezéket.
A három új tusfürdő közül az uborkakivonatot tartalmazó frissít, míg a micellás hidratálja, a kamillaolajos táplálja a bőrt. Mindhárom termék formulája bőrgyógyászatilag tesztelt, és gyengéd a bőrhöz, ezért érzékeny bőrűek számára is megfelelő választást jelentenek.
Az új termékcsaládot a témához illő, akvarell technikával készült reklámfilmmel és kulcsmotívumokkal vezeti be az Unilever Magyarország. A kampány fősora: „Érezd a természet ihlette tisztaságot!”
A bevezetőkampányt Baji Andrea, a Baba brand managere szerint maguk a termékek ihlették:
„A Baba Natura tusfürdők természetes összetevőkkel készültek, nem tartalmaznak mesterséges parfümöt és színezéket. Már a termékek csomagolásán is ezt a letisztultságot és természetközeliséget hangsúlyozzuk, ehhez az akvarelles technikát választottuk. Ez a stílus vizuálisan visszaköszön a kampányban is. A kampányunk elkészítésére mindenképpen egy tehetséges magyar művészt szerettünk volna felkérni, így Kerekes Katára esett a választásunk.”
Az alkotói folyamatról Kerekes Kata festőművész beszélt:
„A természet inspirált, a legnagyobb kihívást jelentő forma a víz volt. Fontos volt, hogy ez minél természetesebben, határtalanul tudjon megjelenni, erre pedig tökéletes megoldást jelentett az akvarell, ami maga is egy vízalapú technika.”
Az új Baba Natura tusfürdők már megérkeztek az üzletekbe, minden természetességet kedvelő vásárló kipróbálhatja őket.
www.facebook.com/baba.pottyvilag
A Baba Natura kampány nyitófilmjét a Cabbage Film Factory gyártotta.
Kapcsolódó cikkeink
Intim higiéniai forradalom: így váltja le a WC-papírt a vízsugár
A vízalapú tisztálkodás terjedése forradalmasíthatja a mindennapi higiéniát – állítja…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >