A centenáriumát ünneplő Baba új szegmensben jelenik meg a prémium Natura tusfürdőkkel
Az alapításának 100. évfordulóját ünneplő Baba új tusfürdőkkel fiatalítja portfólióját – és egyben célközönségét. Az új termékek Baba Natura néven kerülnek a polcokra, és a névhez méltón nem tartalmaznak mesterséges parfümöt és színezéket.
A három új tusfürdő közül az uborkakivonatot tartalmazó frissít, míg a micellás hidratálja, a kamillaolajos táplálja a bőrt. Mindhárom termék formulája bőrgyógyászatilag tesztelt, és gyengéd a bőrhöz, ezért érzékeny bőrűek számára is megfelelő választást jelentenek.
Az új termékcsaládot a témához illő, akvarell technikával készült reklámfilmmel és kulcsmotívumokkal vezeti be az Unilever Magyarország. A kampány fősora: „Érezd a természet ihlette tisztaságot!”
A bevezetőkampányt Baji Andrea, a Baba brand managere szerint maguk a termékek ihlették:
„A Baba Natura tusfürdők természetes összetevőkkel készültek, nem tartalmaznak mesterséges parfümöt és színezéket. Már a termékek csomagolásán is ezt a letisztultságot és természetközeliséget hangsúlyozzuk, ehhez az akvarelles technikát választottuk. Ez a stílus vizuálisan visszaköszön a kampányban is. A kampányunk elkészítésére mindenképpen egy tehetséges magyar művészt szerettünk volna felkérni, így Kerekes Katára esett a választásunk.”
Az alkotói folyamatról Kerekes Kata festőművész beszélt:
„A természet inspirált, a legnagyobb kihívást jelentő forma a víz volt. Fontos volt, hogy ez minél természetesebben, határtalanul tudjon megjelenni, erre pedig tökéletes megoldást jelentett az akvarell, ami maga is egy vízalapú technika.”
Az új Baba Natura tusfürdők már megérkeztek az üzletekbe, minden természetességet kedvelő vásárló kipróbálhatja őket.
www.facebook.com/baba.pottyvilag
A Baba Natura kampány nyitófilmjét a Cabbage Film Factory gyártotta.
Kapcsolódó cikkeink
Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A modern, városi élet árnyoldala: így növeli a stressz az ekcéma kockázatát
A hideg időjárás beköszöntével sokan tapasztalják, hogy bőrük kiszárad, húzódik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >