A centenáriumát ünneplő Baba új szegmensben jelenik meg a prémium Natura tusfürdőkkel
Az alapításának 100. évfordulóját ünneplő Baba új tusfürdőkkel fiatalítja portfólióját – és egyben célközönségét. Az új termékek Baba Natura néven kerülnek a polcokra, és a névhez méltón nem tartalmaznak mesterséges parfümöt és színezéket.
A három új tusfürdő közül az uborkakivonatot tartalmazó frissít, míg a micellás hidratálja, a kamillaolajos táplálja a bőrt. Mindhárom termék formulája bőrgyógyászatilag tesztelt, és gyengéd a bőrhöz, ezért érzékeny bőrűek számára is megfelelő választást jelentenek.
Az új termékcsaládot a témához illő, akvarell technikával készült reklámfilmmel és kulcsmotívumokkal vezeti be az Unilever Magyarország. A kampány fősora: „Érezd a természet ihlette tisztaságot!”
A bevezetőkampányt Baji Andrea, a Baba brand managere szerint maguk a termékek ihlették:
„A Baba Natura tusfürdők természetes összetevőkkel készültek, nem tartalmaznak mesterséges parfümöt és színezéket. Már a termékek csomagolásán is ezt a letisztultságot és természetközeliséget hangsúlyozzuk, ehhez az akvarelles technikát választottuk. Ez a stílus vizuálisan visszaköszön a kampányban is. A kampányunk elkészítésére mindenképpen egy tehetséges magyar művészt szerettünk volna felkérni, így Kerekes Katára esett a választásunk.”
Az alkotói folyamatról Kerekes Kata festőművész beszélt:
„A természet inspirált, a legnagyobb kihívást jelentő forma a víz volt. Fontos volt, hogy ez minél természetesebben, határtalanul tudjon megjelenni, erre pedig tökéletes megoldást jelentett az akvarell, ami maga is egy vízalapú technika.”
Az új Baba Natura tusfürdők már megérkeztek az üzletekbe, minden természetességet kedvelő vásárló kipróbálhatja őket.
www.facebook.com/baba.pottyvilag
A Baba Natura kampány nyitófilmjét a Cabbage Film Factory gyártotta.
Kapcsolódó cikkeink
Az idei szépségtrendek élén a göndör hajápolás, a bőrápolás és a fényvédelem áll
Idén jelentősen növekszik a göndör, hullámos és Afro-textúrájú hajra szabott…
Tovább olvasom >Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >