A cégek digitális érettségét méri a Digimeter
A Virgo csoportba tartozó SmartCommerce Consulting, a Reacty Digital és a Cégjelző iparágakon átívelő összefogásban indította el a Digimetert, mely egy olyan mérési rendszer, amely a hazai vállalatok digitális érettségének, fejlettségének felmérése mellett igyekszik utat mutatni a leghatékonyabb fejlesztési irányokba. Az évente több alkalommal ismétlődő kutatássorozat a vállalkozások digitalizálás szempontjából legfontosabb működési területeire fókuszálva, jól áttekinthető módon jelzi a magyarországi vállalkozások versenyképességét.
A kérdőív bárki számára kitölthető. A kutatás főbb eredményei nyilvánosan publikálásra kerülnek, míg a kutatásban részt vevők a részletes jelentést is megkapják, illetve a saját területükön legsikeresebb és legjobban fejlődő cégek Digimeter versenyképességi díjban részesülnek.
//
Kapcsolódó cikkeink
A League of Legends-től az energiaitalokig: a gamerek véleményformáló ereje
A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból…
Tovább olvasom >Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk
Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >