A cégek digitális érettségét méri a Digimeter
A Virgo csoportba tartozó SmartCommerce Consulting, a Reacty Digital és a Cégjelző iparágakon átívelő összefogásban indította el a Digimetert, mely egy olyan mérési rendszer, amely a hazai vállalatok digitális érettségének, fejlettségének felmérése mellett igyekszik utat mutatni a leghatékonyabb fejlesztési irányokba. Az évente több alkalommal ismétlődő kutatássorozat a vállalkozások digitalizálás szempontjából legfontosabb működési területeire fókuszálva, jól áttekinthető módon jelzi a magyarországi vállalkozások versenyképességét.
A kérdőív bárki számára kitölthető. A kutatás főbb eredményei nyilvánosan publikálásra kerülnek, míg a kutatásban részt vevők a részletes jelentést is megkapják, illetve a saját területükön legsikeresebb és legjobban fejlődő cégek Digimeter versenyképességi díjban részesülnek.
//
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet
A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >A League of Legends-től az energiaitalokig: a gamerek véleményformáló ereje
A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >