A cégek digitális érettségét méri a Digimeter
A Virgo csoportba tartozó SmartCommerce Consulting, a Reacty Digital és a Cégjelző iparágakon átívelő összefogásban indította el a Digimetert, mely egy olyan mérési rendszer, amely a hazai vállalatok digitális érettségének, fejlettségének felmérése mellett igyekszik utat mutatni a leghatékonyabb fejlesztési irányokba. Az évente több alkalommal ismétlődő kutatássorozat a vállalkozások digitalizálás szempontjából legfontosabb működési területeire fókuszálva, jól áttekinthető módon jelzi a magyarországi vállalkozások versenyképességét.
A kérdőív bárki számára kitölthető. A kutatás főbb eredményei nyilvánosan publikálásra kerülnek, míg a kutatásban részt vevők a részletes jelentést is megkapják, illetve a saját területükön legsikeresebb és legjobban fejlődő cégek Digimeter versenyképességi díjban részesülnek.
//
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet
A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >A League of Legends-től az energiaitalokig: a gamerek véleményformáló ereje
A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >