A CBA és a SPAR Magyarország nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
A védjegyhasználó gyártócégek szavazatai alapján holtversenyben a CBA és az SPAR Magyarország nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en adott át Erdős Norbert, az Agrárminisztérium államtitkára.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin alapította. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználók szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. Az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Versenyen a gyártók értékelése alapján a CBA Kereskedelmi Kft. és a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. végzett az első helyen azonos pontszámmal, így mindketten elnyerték a nívódíjat. Az elismerést Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója, illetve Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója vette át Erdős Norberttől, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyletért felelős államtitkárától.
A Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnökségével folyó verseny ezüstérmese az Auchan Magyarország Kft., bronzérmese pedig a METRO Kereskedelmi Kft. lett. A kiemelkedő promóciós együttműködésért a Reál Hungária Élelmiszer Kft. különdíjat kapott.
Benedek Eszter, a 15 éve alakult Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a díjátadón elmondta:
– Ma már több mint 190 cég 4500 terméke viseli a Magyar Termék védjegyeket, amelyek másfél évtized alatt a legismertebb eredettanúsító jelölésekké váltak Magyarországon. Az áruházlánci együttműködések azt mutatják, hogy a kereskedelmi hálózatok is egyre aktívabban kapcsolódnak be a hazai termékek népszerűsítésébe. Az ő tevékenységük ismeri el az idén negyedik alkalommal odaítélt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amely egy minden tekintetben rendhagyó év munkáját díjazza, hiszen 2020 nem várt nehézségek elé állította a kereskedőket és a gyártókat. A járványidőszak megmutatta, hogy a magyarországi kereskedők és gyártók le tudták győzni a váratlan problémákat, és képesek voltak biztosítani a lakosság ellátását.
– Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy immár negyedik alkalommal a Business Days konferencia adhat otthont ennek a kiemelten fontos elismerésnek az átadására – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője, a Business Days konferencia főszervezője. A közel 800 fős rendezvényen, amely idén 15. alkalommal került megrendezésre találkozóra hívja minden év szeptember végén a beszállítókat, a kereskedelem képviselőit és gasztró partnereit, hogy együtt vitassák meg az FMCG-piac legfontosabb aktualitásait. A programban állandó helyük van a magyar cégek kerekasztalainak, amelynek már hagyományos része a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadó is.
***
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjról
A több mint 190 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhatott meghatározott kritériumok alapján, az ő szavazataikat egészítették ki a szintén védjegyhasználók képviselőiből álló szakmai munkacsoport voksai. A Magyar Termék Kereskedelmi Nívódíjat a legtöbb pontot elérő társaság kapta.
Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes áruk forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel megvalósított promóciók sikeressége. Ezen felül külön pontozták az üzletláncok Magyar Termék védjegyesek árukat népszerűsítő tevékenységét bemutató anyagait.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >