A CBA és a SPAR Magyarország nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
A védjegyhasználó gyártócégek szavazatai alapján holtversenyben a CBA és az SPAR Magyarország nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en adott át Erdős Norbert, az Agrárminisztérium államtitkára.

Erdős Norbert, az Agrárminisztérium államtitkára
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin alapította. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználók szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. Az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Versenyen a gyártók értékelése alapján a CBA Kereskedelmi Kft. és a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. végzett az első helyen azonos pontszámmal, így mindketten elnyerték a nívódíjat. Az elismerést Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója, illetve Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója vette át Erdős Norberttől, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyletért felelős államtitkárától.

Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója és Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit ügyvezető igazgatója

Heiszler Gabriella, a SPAR ügyvezető igazgatója és Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit ügyvezető igazgatója
A Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnökségével folyó verseny ezüstérmese az Auchan Magyarország Kft., bronzérmese pedig a METRO Kereskedelmi Kft. lett. A kiemelkedő promóciós együttműködésért a Reál Hungária Élelmiszer Kft. különdíjat kapott.

Az Auchan oklevelét Balázs Ildikó vállalati kapcsolatok igazgató vette át

A METRO oklevelet Tulkán Tímea kereskedelmi aktivitások vezető vette át

A REÁL oklevelet és különdíjat Jeszenszki Lívia ügyvezető igazgató vette át
Benedek Eszter, a 15 éve alakult Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a díjátadón elmondta:
– Ma már több mint 190 cég 4500 terméke viseli a Magyar Termék védjegyeket, amelyek másfél évtized alatt a legismertebb eredettanúsító jelölésekké váltak Magyarországon. Az áruházlánci együttműködések azt mutatják, hogy a kereskedelmi hálózatok is egyre aktívabban kapcsolódnak be a hazai termékek népszerűsítésébe. Az ő tevékenységük ismeri el az idén negyedik alkalommal odaítélt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amely egy minden tekintetben rendhagyó év munkáját díjazza, hiszen 2020 nem várt nehézségek elé állította a kereskedőket és a gyártókat. A járványidőszak megmutatta, hogy a magyarországi kereskedők és gyártók le tudták győzni a váratlan problémákat, és képesek voltak biztosítani a lakosság ellátását.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit ügyvezető igazgatója
– Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy immár negyedik alkalommal a Business Days konferencia adhat otthont ennek a kiemelten fontos elismerésnek az átadására – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője, a Business Days konferencia főszervezője. A közel 800 fős rendezvényen, amely idén 15. alkalommal került megrendezésre találkozóra hívja minden év szeptember végén a beszállítókat, a kereskedelem képviselőit és gasztró partnereit, hogy együtt vitassák meg az FMCG-piac legfontosabb aktualitásait. A programban állandó helyük van a magyar cégek kerekasztalainak, amelynek már hagyományos része a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadó is.

Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője
***
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjról
A több mint 190 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhatott meghatározott kritériumok alapján, az ő szavazataikat egészítették ki a szintén védjegyhasználók képviselőiből álló szakmai munkacsoport voksai. A Magyar Termék Kereskedelmi Nívódíjat a legtöbb pontot elérő társaság kapta.
Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes áruk forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel megvalósított promóciók sikeressége. Ezen felül külön pontozták az üzletláncok Magyar Termék védjegyesek árukat népszerűsítő tevékenységét bemutató anyagait.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >