A CBA és a SPAR Magyarország nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2021. 09. 21. 19:00

A védjegyhasználó gyártócégek szavazatai alapján holtversenyben a CBA és az SPAR Magyarország nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén, a tapolcai Business Days-en adott át Erdős Norbert, az Agrárminisztérium államtitkára.

Erdős Norbert, az Agrárminisztérium államtitkára

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin alapította. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználók szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. Az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Versenyen a gyártók értékelése alapján a CBA Kereskedelmi Kft. és a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. végzett az első helyen azonos pontszámmal, így mindketten elnyerték a nívódíjat. Az elismerést Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója, illetve Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója vette át Erdős Norberttől, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyletért felelős államtitkárától.

Noszlopy Zoltán, a CBA beszerzési igazgatója és Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit ügyvezető igazgatója

Heiszler Gabriella, a SPAR ügyvezető igazgatója és Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit ügyvezető igazgatója

A Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnökségével folyó verseny ezüstérmese az Auchan Magyarország Kft., bronzérmese pedig a METRO Kereskedelmi Kft. lett. A kiemelkedő promóciós együttműködésért a Reál Hungária Élelmiszer Kft. különdíjat kapott.

Az Auchan oklevelét Balázs Ildikó vállalati kapcsolatok igazgató vette át

A METRO oklevelet Tulkán Tímea kereskedelmi aktivitások vezető vette át

A REÁL oklevelet és különdíjat Jeszenszki Lívia ügyvezető igazgató vette át

Benedek Eszter, a 15 éve alakult Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a díjátadón elmondta:

– Ma már több mint 190 cég 4500 terméke viseli a Magyar Termék védjegyeket, amelyek másfél évtized alatt a legismertebb eredettanúsító jelölésekké váltak Magyarországon. Az áruházlánci együttműködések azt mutatják, hogy a kereskedelmi hálózatok is egyre aktívabban kapcsolódnak be a hazai termékek népszerűsítésébe. Az ő tevékenységük ismeri el az idén negyedik alkalommal odaítélt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amely egy minden tekintetben rendhagyó év munkáját díjazza, hiszen 2020 nem várt nehézségek elé állította a kereskedőket és a gyártókat. A járványidőszak megmutatta, hogy a magyarországi kereskedők és gyártók le tudták győzni a váratlan problémákat, és képesek voltak biztosítani a lakosság ellátását.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit ügyvezető igazgatója

– Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy immár negyedik alkalommal a Business Days konferencia adhat otthont ennek a kiemelten fontos elismerésnek az átadására – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője, a Business Days konferencia főszervezője. A közel 800 fős rendezvényen, amely idén 15. alkalommal került megrendezésre találkozóra hívja minden év szeptember végén a beszállítókat, a kereskedelem képviselőit és gasztró partnereit, hogy együtt vitassák meg az FMCG-piac legfontosabb aktualitásait. A programban állandó helyük van a magyar cégek kerekasztalainak, amelynek már hagyományos része a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadó is.

Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője

***

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjról

A több mint 190 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhatott meghatározott kritériumok alapján, az ő szavazataikat egészítették ki a szintén védjegyhasználók képviselőiből álló szakmai munkacsoport voksai. A Magyar Termék Kereskedelmi Nívódíjat a legtöbb pontot elérő társaság kapta.

Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes áruk forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel megvalósított promóciók sikeressége. Ezen felül külön pontozták az üzletláncok Magyar Termék védjegyesek árukat népszerűsítő tevékenységét bemutató anyagait.

Kapcsolódó cikkeink