A Carrefour négy üzletében veszi le a polcokról a gyártói márkákat
A Carrefour négy franciaországi üzletében távolít el számos gyártói márkás terméket a polcokról. A „Carrefour 2022” átalakítási terv részét képező kísérlet célja kideríteni, vajon a vásárlók mennyire hajlandóak a vállalat saját márkás termékei közül választani.
A vállalat abbéli szándéka teljesítése érdekében, hogy 2022-re eladásainak egyharmada kereskedelmi márkás termékeiből származzon, egyes helyeken a polchelyek 80 százalékán immár saját márkás termékeket kínál. A komoly árelőnyt és nagyobb haszonkulcsot biztosító kereskedelmi márkák választékának terjedelmét optimalizálni nem kis feladat, különösen most, amikor a hagyományosan kizárólag saját márkákat értékesítő kereskedők is egyre több és több gyártói márkás terméket kínálnak.
A vállalat végső célja a jövedelmezőség javítása és a piaci versenyből való kitűnés. Ennek eszköze lesz az is, hogy jobban fókuszál „Bio” márkanévvel fémjelzett, saját organikus termékválasztékára.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >