A Carrefour négy üzletében veszi le a polcokról a gyártói márkákat
A Carrefour négy franciaországi üzletében távolít el számos gyártói márkás terméket a polcokról. A „Carrefour 2022” átalakítási terv részét képező kísérlet célja kideríteni, vajon a vásárlók mennyire hajlandóak a vállalat saját márkás termékei közül választani.
A vállalat abbéli szándéka teljesítése érdekében, hogy 2022-re eladásainak egyharmada kereskedelmi márkás termékeiből származzon, egyes helyeken a polchelyek 80 százalékán immár saját márkás termékeket kínál. A komoly árelőnyt és nagyobb haszonkulcsot biztosító kereskedelmi márkák választékának terjedelmét optimalizálni nem kis feladat, különösen most, amikor a hagyományosan kizárólag saját márkákat értékesítő kereskedők is egyre több és több gyártói márkás terméket kínálnak.
A vállalat végső célja a jövedelmezőség javítása és a piaci versenyből való kitűnés. Ennek eszköze lesz az is, hogy jobban fókuszál „Bio” márkanévvel fémjelzett, saját organikus termékválasztékára.
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >