A Carrefour négy üzletében veszi le a polcokról a gyártói márkákat
A Carrefour négy franciaországi üzletében távolít el számos gyártói márkás terméket a polcokról. A „Carrefour 2022” átalakítási terv részét képező kísérlet célja kideríteni, vajon a vásárlók mennyire hajlandóak a vállalat saját márkás termékei közül választani.
A vállalat abbéli szándéka teljesítése érdekében, hogy 2022-re eladásainak egyharmada kereskedelmi márkás termékeiből származzon, egyes helyeken a polchelyek 80 százalékán immár saját márkás termékeket kínál. A komoly árelőnyt és nagyobb haszonkulcsot biztosító kereskedelmi márkák választékának terjedelmét optimalizálni nem kis feladat, különösen most, amikor a hagyományosan kizárólag saját márkákat értékesítő kereskedők is egyre több és több gyártói márkás terméket kínálnak.
A vállalat végső célja a jövedelmezőség javítása és a piaci versenyből való kitűnés. Ennek eszköze lesz az is, hogy jobban fókuszál „Bio” márkanévvel fémjelzett, saját organikus termékválasztékára.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >