A Carrefour Lengyelországban is bevezeti a Click & Collect élelmiszer-vásárlást
A Carrefour Poland szolgáltatásai között immár elérhető a click & collect lehetőség is, amelynek keretében a vásárlók a carrefour.pl online áruházban összeválogathatják a megvásárolni kívánt élelmiszereket, és azokat az ország bármely Carrefour hiper- vagy szupermarketében átvehetik. A rendelést a kiválasztott áruház alkalmazottja készíti össze, ami a vásárlónak semmibe nem kerül.
Az új szolgáltatás a vállalat következetes omnichannel stratégiájának eredménye.
A vásárlónak nincs más dolga, mint bejelentkezés után szállítási módként a „Carrefour üzletben átvétel”-t választani, majd megjelölni az átadó áruházat és az átvétel időpontját még azelőtt, hogy a kívánt termékeket összeválogatja és online kifizeti.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >