A Carrefour kísérleti diszkontokat nyit Franciaországban
A Carrefour áruházlánc kísérleti jelleggel két diszkontáruházat nyit Franciaországban DIA néven. A cél az, hogy a Spanyolországban szerzett tapasztalatok alapján élénkítsék a franciaországi diszkont tevékenységet.
A korábban ED néven működő üzletek elsősorban a DIA saját márkás termékeit kínálják majd a vásárlóknak. Az első két üzletet a Párizs melletti Villeneuve Saint George-ban és Maconban hozták létre. Ezzel egyidőben a Carrefour új irányvonalat határozott meg diszkont üzletei számára, azzal a céllal, hogy négyszáz alapvető terméke (például élelmiszerek, illatszerek-és tisztítószerek) maximálisan megfeleljen az ügyfelek elvárásainak a minőségi szabványok és az alacsony árak terén. A termékek csomagolására és címkézésére is ügyeltek, a jó észrevehetőség és átláthatóság érdekében – közölte a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >