A Carrefour kísérleti diszkontokat nyit Franciaországban
A Carrefour áruházlánc kísérleti jelleggel két diszkontáruházat nyit Franciaországban DIA néven. A cél az, hogy a Spanyolországban szerzett tapasztalatok alapján élénkítsék a franciaországi diszkont tevékenységet.
A korábban ED néven működő üzletek elsősorban a DIA saját márkás termékeit kínálják majd a vásárlóknak. Az első két üzletet a Párizs melletti Villeneuve Saint George-ban és Maconban hozták létre. Ezzel egyidőben a Carrefour új irányvonalat határozott meg diszkont üzletei számára, azzal a céllal, hogy négyszáz alapvető terméke (például élelmiszerek, illatszerek-és tisztítószerek) maximálisan megfeleljen az ügyfelek elvárásainak a minőségi szabványok és az alacsony árak terén. A termékek csomagolására és címkézésére is ügyeltek, a jó észrevehetőség és átláthatóság érdekében – közölte a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >