A Carrefour kísérleti diszkontokat nyit Franciaországban
A Carrefour áruházlánc kísérleti jelleggel két diszkontáruházat nyit Franciaországban DIA néven. A cél az, hogy a Spanyolországban szerzett tapasztalatok alapján élénkítsék a franciaországi diszkont tevékenységet.
A korábban ED néven működő üzletek elsősorban a DIA saját márkás termékeit kínálják majd a vásárlóknak. Az első két üzletet a Párizs melletti Villeneuve Saint George-ban és Maconban hozták létre. Ezzel egyidőben a Carrefour új irányvonalat határozott meg diszkont üzletei számára, azzal a céllal, hogy négyszáz alapvető terméke (például élelmiszerek, illatszerek-és tisztítószerek) maximálisan megfeleljen az ügyfelek elvárásainak a minőségi szabványok és az alacsony árak terén. A termékek csomagolására és címkézésére is ügyeltek, a jó észrevehetőség és átláthatóság érdekében – közölte a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >