A Carrefour kísérleti diszkontokat nyit Franciaországban
A Carrefour áruházlánc kísérleti jelleggel két diszkontáruházat nyit Franciaországban DIA néven. A cél az, hogy a Spanyolországban szerzett tapasztalatok alapján élénkítsék a franciaországi diszkont tevékenységet.
A korábban ED néven működő üzletek elsősorban a DIA saját márkás termékeit kínálják majd a vásárlóknak. Az első két üzletet a Párizs melletti Villeneuve Saint George-ban és Maconban hozták létre. Ezzel egyidőben a Carrefour új irányvonalat határozott meg diszkont üzletei számára, azzal a céllal, hogy négyszáz alapvető terméke (például élelmiszerek, illatszerek-és tisztítószerek) maximálisan megfeleljen az ügyfelek elvárásainak a minőségi szabványok és az alacsony árak terén. A termékek csomagolására és címkézésére is ügyeltek, a jó észrevehetőség és átláthatóság érdekében – közölte a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >