A Carrefour kísérleti diszkontokat nyit Franciaországban
A Carrefour áruházlánc kísérleti jelleggel két diszkontáruházat nyit Franciaországban DIA néven. A cél az, hogy a Spanyolországban szerzett tapasztalatok alapján élénkítsék a franciaországi diszkont tevékenységet.
A korábban ED néven működő üzletek elsősorban a DIA saját márkás termékeit kínálják majd a vásárlóknak. Az első két üzletet a Párizs melletti Villeneuve Saint George-ban és Maconban hozták létre. Ezzel egyidőben a Carrefour új irányvonalat határozott meg diszkont üzletei számára, azzal a céllal, hogy négyszáz alapvető terméke (például élelmiszerek, illatszerek-és tisztítószerek) maximálisan megfeleljen az ügyfelek elvárásainak a minőségi szabványok és az alacsony árak terén. A termékek csomagolására és címkézésére is ügyeltek, a jó észrevehetőség és átláthatóság érdekében – közölte a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >