A Carrefour biovonalon erősít
A francia biotermékek piaca folyamatosan növekszik az utóbbi években. A Carrefour sem akar kimaradni ebből, ezért is vásárolta meg a „So.bio” biotermék disztribútor üzletláncot. A So.bio az Aquitaine régióban működik, és jelenleg 8 boltot üzemeltet. A tranzakció értékét nem hozták nyilvánosságra. Bár a So.bio méretben eltörpül a Carrefour mellett, szakértelmük sokat segít a szupermarket-óriásnak, amely 2016-ban már megvette a biotermékek e-kereskedelmével foglalkozó Greenweez vállalatot is.
Kapcsolódó cikkeink
Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >Partnerségre lép az FC DAC 1904 Dunaszerdahely és a BioTechUSA
Újabb profi sportklubbal bővült a BioTechUSA sporttámogatási portfóliója: a Felvidék…
Tovább olvasom >A luxus is lehet zöld – 6000 kg élelmiszert mentettek meg a budapesti hotelek a Munch alkalmazáson keresztül
Országszerte 12 szálloda csatlakozott a Munch ételmentő platformhoz: jelenleg 10…
Tovább olvasom >