A Carrefour biovonalon erősít
A francia biotermékek piaca folyamatosan növekszik az utóbbi években. A Carrefour sem akar kimaradni ebből, ezért is vásárolta meg a „So.bio” biotermék disztribútor üzletláncot. A So.bio az Aquitaine régióban működik, és jelenleg 8 boltot üzemeltet. A tranzakció értékét nem hozták nyilvánosságra. Bár a So.bio méretben eltörpül a Carrefour mellett, szakértelmük sokat segít a szupermarket-óriásnak, amely 2016-ban már megvette a biotermékek e-kereskedelmével foglalkozó Greenweez vállalatot is.
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >